AndroidHealthClinic

Sarms stack met anabolen

Bezoekers in dit topic

Bend

Cool Novice
Lid geworden
17 jan 2019
Berichten
114
Waardering
9
Lengte
1m84
Massa
90kg
Vetpercentage
12%
Zijn er mensen die ervaring hebben met een sarm te stacken met een orale zoals bvb winstrol of anavar?
Ik lees op Engelse forums ook wel dat er test met een sarm gecombineerd word...
 
Spuit met test erin levert het meeste op
 
Er zijn mensen die geen test kunnen verdragen en daarom andere producten proberen...
 
Idd,als je geen aromatiserend producten kan verdragen is dat een optie maar je gooit je eigen productie wel volledig plat dan.
Daarom is het beter om er dan test bij te zetten,maar dan zit je weer met aromatisatie...
 
Idd,als je geen aromatiserend producten kan verdragen is dat een optie maar je gooit je eigen productie wel volledig plat dan.
Daarom is het beter om er dan test bij te zetten,maar dan zit je weer met aromatisatie...

Waarom kan je het niet verdragen?
 
Idd,als je geen aromatiserend producten kan verdragen is dat een optie maar je gooit je eigen productie wel volledig plat dan.
Daarom is het beter om er dan test bij te zetten,maar dan zit je weer met aromatisatie...
Want als je er test bij zet dan gooi je je eigen productie niet plat?
 
Natuurlijk wel maar dan zit je terug met aromatisatie...
Iemand die bvb heel veel last heeft van gyno,die als hij nog maar naar een potje test kijkt gyno krijgt bij wijze van spreken.Kan die de werking van een sarm versterken door een niet aromatiserende Aas er bij te gooien,dat is mijn vraag?Heeft hier iemand ervaring mee?
 
Je kan toch gewoon middelen gebruiken om het aromatiseren tegen te gaan als je side effects daarvan hebt?..
 
Is ook zo,maar het toch een geklooi met serms om de juiste dosering te vinden en vroeg of laat loopt het toch eens mis...
 
en waarom niet OF AAS die niet aromatiseren OF Sarms. Waarom moet je ze gaan stacken?

Meer is beter filosofie?
 
Ik heb op Amerikaanse forums gelezen dat er goede resultaten gehaald worden met met lgd of rad met een dosis test er bij.
Ben benieuwd naar ervaringen hier of er hier ook aas en Sarm gecombineerd Word...
 
Ik heb op Amerikaanse forums gelezen dat er goede resultaten gehaald worden met met lgd of rad met een dosis test er bij.
Ben benieuwd naar ervaringen hier of er hier ook aas en Sarm gecombineerd Word...
Lijkt me geen grote toegevoegde waarde te zijn.
 
Ik heb op Amerikaanse forums gelezen dat er goede resultaten gehaald worden met met lgd of rad met een dosis test er bij.
Ben benieuwd naar ervaringen hier of er hier ook aas en Sarm gecombineerd Word...
Nee, ik zal het anders voor je vertalen:

Je hebt op Amerikaanse fora gelezen hoe dealers hun SARMs de hemel in prijzen en de members die gratis SARMs kregen deden met hen mee. Laat me raden, er stonden ook heel veel discount codes in iedereens forum signature? :roflol:

Blijf bij de middelen waar al 50+ jaar research voor bestaat, en bij middelen die zichzelf allang hebben bewezen.

SARMs zijn kut. Er is een reden waarom het niet aanslaat hier. Blijkbaar hebben ze zelfs een test dosis nodig om mensen de illusie te geven dat de SARMs wat doen.
 
Laatst bewerkt:
Sarms werken gewoon, alleen niet zo als steroids en dat is prima voor de meesten.
Sommigen willen gewoon wat extra, met zo min mogelijk side-effects en in orale vorm. Sarms zijn daar perfect voor en ook bizar goedkoop.
 
Sarms werken gewoon, alleen niet zo als steroids en dat is prima voor de meesten.
Sommigen willen gewoon wat extra, met zo min mogelijk side-effects en in orale vorm. Sarms zijn daar perfect voor en ook bizar goedkoop.
En bizar gevaarlijk voor je gezondheid in combinatie met weinig effect.
 
- Vergeleken met AAS juist duur

- Te weinig research en literatuur op schadelijke gevolgen

- Alsnog nakuur nodig omdat het weldegelijk onderdrukt (althans bij een dosis waar er misschien wat visuele effecten uit te halen zijn)
 
Back
Naar boven