AndroidHealthClinic

Sarms voor cutten

Bezoekers in dit topic

Kahraman20

Novice
Lid geworden
6 jun 2016
Berichten
5
Waardering
1
Lengte
1m78
Massa
90kg
Vetpercentage
15%
Voordat ik de vraag stel een klein beetje background info over mij.

20 jaar
Ik train al 3 jaar "serieus"(voeding bijhouden enz..)
Van 95kg afgevallen naar 78kg en nu op 84kg.

Pics:
Met mijn voeding zit ik nu op maintance. Ik volg een soort van Intermittent Fasting maar dan op mij manier waarop ik eigenlijk alleen direct voor en na mijn training eet.
Dit doe ik, omdat ik merk aanmezelf als ik smorgens iets eet dat ik dan niet kan stoppen met eten en met dit eetpatroon is mijn mind ook clear en denk ik niet de heletijd aan eten.

Heb tijdens me vorige cut T5 gebruikt om me honger te onderdrukken.

Ik heb me zelf zoveel mogelijk proberen te verdiepen in dingen zoals AAS, maar tot nu komt het toch op neer dat ik nog niet met injectables will beginnen.

Heb dus laatste tijd gelezen over SARMS en zou graag jullie advies willen over een SARM cycle om te cutten.

Heb vooral gezien dat deze 3 SARMS worden gebruikt voor een cut cycle. Maar veel forums hebben verschillende meningen over doseringen van deze SARMS.
S4
GW-510516
mk-2866
 
S4 kun je het beste met 50mg beginnen voor 2 weken daar je 'visie' geel kan worden(bekende sides) als je er na 2 weken geen last van hebt kun je ophogen naar 75. De sides gaan vanzelf weer weg. Cardarine heb ik verder geen ervaring mee maar hoor wel verschillende berichten dat het kankerverwekkend was in ratten, dit wel met een dosis die vele malen het lichaamsgewicht was maar ik zelf begin er niet aan. Ostarine kun je prima 6 weken op 20mg runnen maar is wel onderdrukken voor je test dus wel investeren in 2 weken PCT. Clomid 25mg per dag is prima.
 
ff wat anders. Hoe oud ben je? je lijkt nog een kind.
 
sorry had er overheen gelezen.

Als ik 20 was zou ik nog even wachten met sarms.
 
.
 
Laatst bewerkt:

Hier sluit ik me bij aan...
20 kan wel, maar 18 is echt te gek man.

On-topic:
- S4 50mg per dag voor 12 weken
Verhoogde dosis heeft niet zo'n belachelijk veel betere resultaten en wel meer van de geel zicht visie..
- GW501516 20mg per dag. Goed spul :) zorgt voor lekkere cardio boost.
- als je het doseren niet zo uitmaakt kan je SR9009 eraan toevoegen.

Heb ook een goede bron voor je overigens, mocht je die nodig hebben.
 
Back
Naar boven