AndroidHealthClinic

sarms

Bezoekers in dit topic

kevinboy

Novice
Lid geworden
26 aug 2013
Berichten
10
Waardering
0
Lengte
1m89
Massa
85kg
hallo allemaal,

Ik heb sarms besteld 5 mg capsules ik gebruik ze nu bijna twee weken maar ik ervaar er vrij weinig van.
heeft het zin om het te verhogen naar 10 mg of maakt dit weinig verschil? Het gaat om lgd 4033
 
Laatst bewerkt:
Kijk het nog even een weekje aan voordat je gaat verhogen.
 
Lgd doet pas iets op 10mg.
Zelf vind ik 15mg het beste werken, 20mg gaf bijwerkingen.
 
De gebruikelijke dosis voor lgd is 10 mg, dus gewoon verhogen.
 
Denk dat ik vanaf morgen dan de dosis naar 10mg ga verhogen kijken hoe dat gaat
 
is het ook nodig om een nakuur te nemen met iets voor sarms? aangezien het niet in oestrogeen omzet als aas dacht ik van niet maar zou een tes booster een goed idee zijn en zo ja welke raden jullie aan?
 
Sarms onderdrukken wel, ik zou dus een nakuur nemen. Als je echt zeker wik zinn, bloed nemen
 
Sarms onderdrukken wel, ik zou dus een nakuur nemen. Als je echt zeker wik zinn, bloed nemen
Ik heb geen ervaring met een nakuur of iets wat voor nakuur zou je mij aanraden?
 
Ikzelf heb 4 weken elke dag chlomid genomen 50mg eerste 2 weken 25mg laatste 2 weken
 
is het ook nodig om een nakuur te nemen met iets voor sarms? aangezien het niet in oestrogeen omzet als aas dacht ik van niet maar zou een tes booster een goed idee zijn en zo ja welke raden jullie aan?
Eigenlijk is dat niet nodig. In deze sectie van de sarms raden ze soms nakuren aan die zwaarder zijn dan een nakuur die genomen wordt na een anabolenkuur.
 
Dus als ik het goed begrijp is zo nakuur overbodig bij sarms ?
 
Hoe gaat het nu? Heb je verhoogd?
 
Back
Naar boven