MuscleMeat

Sarms?

Bezoekers in dit topic

zatraki

Cool Novice
10 jaar lid
Lid geworden
7 okt 2009
Berichten
73
Waardering
1
Lengte
1m78
Massa
65kg
Vetpercentage
5%
Beste leden,

Is er een nakuur nodig bij sarm mk2886? Welke sarm is het mildste van allemaal waar je geen nakuur voor nodig hebt, kan nergens op internet vinden hoe het zit met de nakuren. Zijn er bijwerkingen zoals verminderende sekslust etc etc, kaalheid? Verbind sarm aan het lichaam of hormonen, spieren? Heeft het nadelige effect op je sperma etc etc? 1ml geprobeerd merk dat ik hem moeilijker omhoog krijg en mijn ballen ietsjes kleiner zijn geworden, heeft dit te maken met sarm of zit het tussen de oren? Kan ik mk2886 innemen wanneer ik het wil, en stoppen wanneer ik wil? Heb begrepen dat er geen nakuur nodig is.. Is er iets wat onomkeerbaar is?
 
Laatst bewerkt:
Je kan stoppen wanneer je wil en een nakuur is niet nodig. Onomkeerbaar? Ik zou niet weten wat. Een kuur met ostarine stelt ook helemaal niets voor.
 
Voor Osta is geen nakuur nodig. Bijwerkingen zijn er maar niet degene die je opnoemt, denk eerder aan hoofdpijn en indien gevoelig voor acne, toename hiervan (hangt af op welke dosis je zit).
Wat je opnoemt zit tussen je oren, 1ml is neem ik aan hoogtens 25mg op 1 dag, sarms beginnen zijn werking pas te krijgen rond 3 tot 4 weken.
 
Back
Naar boven