AndroidHealthClinic

Saskia Salemink ned. bodybuildster !!!

Bezoekers in dit topic

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

machtige foto :thumb:
 
Saskia staat ook in de Quest Gezond is wel eens leuk om te lezen maar om daar het blaad voor te kopen vind ik overdreven :P
 
Werkt zij trouwens niet bij TNHC in Den Haag?
 
Ik heb best respect voor die vrouwen met wat ze bereiken... maar het is zo belachelijk lelijk voor een vrouw (
 
****ing huge die Saskia. En nog een mooie vrouw ook, als ze de massa niet zo sterk had.
 
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Is dat ook een vrouw die daar achter? Aangezien ik wel zie dat ze een bikini draagt?
 
Respect voor hun fysiek maar dit gaat mij echt te ver hoewel Saskia haar vrouwelijkheid grotendeels heeft weten te behouden.
 
ik vind het wel zonde van de transformatie qua gezicht die ik bij Anke constateer, maar dat neemt niet weg dat ik wel respect heb voor hun inzet en discipline. Ik zou het ze niet na doen!
 
enkel haar stem is wat aan de lage kant, maar dat zal wel door de lage carb intake zijn.
toch respect :thumb:
 
ik vind het wel zonde van de transformatie qua gezicht die ik bij Anke constateer, maar dat neemt niet weg dat ik wel respect heb voor hun inzet en discipline. Ik zou het ze niet na doen!

Met name het gedeelte buiten de gym lijkt me extreem moeilijk. Deze meiden moeten heel sterk in hun schoenen staan.
 
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Is dat ook een vrouw die daar achter? Aangezien ik wel zie dat ze een bikini draagt?

Dat is nou echt net een vent op de achtergrond!!

Verder ontopic: Saskia vind ik persoonlijk erg mooi gebouwd voor een vrouwelijke BB. Ze is nog relatief vrouwelijk vind ik ook. Erg veel respect voor alle wedstrijd dames.

Offtopic: Anke Luth uit 2002 :D:D:D:D I wanna hit that!!
 
Back
Naar boven