AndroidHealthClinic

Sata drivers voor windows media center ( MCE )

Bezoekers in dit topic

SuperKnurft

Colossal Veteran
15 jaar lid
Lid geworden
28 okt 2005
Berichten
13.990
Waardering
62
Ik heb dus een sata hdd ( hardeschijf ), dus toen ik mce wou installeren wouden die sata drivers van xp niet.. nou heb ik ook op de site gekeken enzo maarja snap niet zo goed welke versie enzo :o

Wie helpt me aan die sata drivers!! week lang karma voor diegene :)

edit: heb trouwens een maxtor hdd.
 
Wat voor moederbord heb je ? Zoek maar eens op de site van fabrikant die het moederbord heeft gemaakt , bijv asus.com typ hier het modelnr in bijv K8N-VM laat em even zoeken en je komt op de site met de juiste drivers. Kijk dan even of je ergens een driver met raid programma's kunt vinden , download deze . En meestal zit er een speciaal programma bij die een diskette aanmaakt met de nodige raid drivers, laad deze even tijdens je windows setup (F6 drukke)
 
Wat Marc zegt.

Dan tijdens het blauwe gedeelte van de setup van cd in de beginseconden op F6 drukken. Dan kan je aangeven dat je drivers voor je raid/hd op de A:\ drive staan. :)
 
En dat zijn gewoon de XP-drivers, heb zelf ook MCE en de meegeleverde drivers van Asrock (moederbord) werken ook onder MCE.
 
Ik weet hoe ik driverslaad, toen ik min windows xp drivers probeerde ging ie verder, maar toen hij verderging kon hij de drivers niet kopieren, ik kon het bestand overslaan, of nog een keer proberen, 100 keer nog een keer geprobeerd maar geen resultaat, dus toen maar overgeslagen maar toen liep ie tijdens de installatie steeds vast.

Ik heb een: Asus K8V SE Deluxe, moederbord. ( zaten geen drivers bij, heb ze zelf een keer gedownload )


Edit: dezezelfde drivers werkte wel bij de installatie van windows xp professional
 
Prober deze eens ,bij mij werken ze en ik heb ook MCE 2005 (Asus K8V SE Deluxe)



Gewoon uitpakken en dan zie je setup staan en dan gewoon instaleren die handel :P(wel pc opnieuw opstarten hahahaa)


RapidShare Webhosting + Webspace
 
Prober deze eens ,bij mij werken ze en ik heb ook MCE 2005 (Asus K8V SE Deluxe)



Gewoon uitpakken en dan zie je setup staan en dan gewoon instaleren die handel :P(wel pc opnieuw opstarten hahahaa)


RapidShare Webhosting + Webspace

Ik heb em geinstalleerd die "setup", en als ik nu windows formateer dan en MCE eropzet dan werken die xp sata drivers ofzo? :P
 
Wacht kerel wil jij de windows MCE 2005 op je sata instaleren? ....als dat zo is dan zul je toch eerst een discete moeten maken (opstart disckete...sata driver)en net voor dat je begint MCE te instaleren duw je de diskete er in dan instaleer je de driver en klaar is kees dan gaat hij gewoon verder met instalatie.
 
Ja windows MCE 2005, maar wat voor drivers moeten er op die diskette? kan je die ook vinden?
 
Ik heb hier MCE2005 gewoon geinstalleerd zonder diskettes voor SATA of zo.

MCE is eigenlijk WinXP SP2 en normaal gezien zou dat moeten lukken zonder diskettes ...
 
Ik heb hier MCE2005 gewoon geinstalleerd zonder diskettes voor SATA of zo.

MCE is eigenlijk WinXP SP2 en normaal gezien zou dat moeten lukken zonder diskettes ...




Hmmmmm mij is dat dan nog nooit gelukt want MCE2005 heeft geen drivers voor sata(IDE wel),maar mischien heb ik het fout :P
 
Ik had ook problemen met men sata drivers met hetzelfde moederbord als jij, een bios-update en het was verholpen :)
 
Ik heb hier MCE2005 gewoon geinstalleerd zonder diskettes voor SATA of zo.

MCE is eigenlijk WinXP SP2 en normaal gezien zou dat moeten lukken zonder diskettes ...

Jij hebt geen sata hdd ;)


Sorry voor al die posts.. moet multi citaat echt gebruiken ..
 
Back
Naar boven