XXL Nutrition

Sata drivers voor windows media center ( MCE ) (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Dus je hebt een sata hdd, en je kan windows xp (pro/home) installeren zonder sata drivers?, of alleen MCE2005 zonder sata drivers?

MCE zonder drivers, en mijn geslipstreamde XP SP2 ook.

Normaal gezien zou de gewone XP en de EXP SP1 dit niet kunnen
 
Is dat die want ik krijg overaal bij K8V SE Deluxe64 Bit te zien en niet 32



BBA12764C268212AC1256E72004FA61F_big.jpg




Ontwerp ATX
Socket / Slot Socket 754
Chipset VIA K8T800
Processor AMD Athlon 64
AGP 8x
FSB 800 MHz
Type geheugen DDR-SDRAM
Snelheid geheugen PC2100 (DDR266), PC2700 (DDR333), PC3200 (DDR400)
Interface harddisk ATA-133, Serial ATA
VGA x
Audio v
LAN v
RAID v
 
jah 64 bits processor en moederbord, maar mijn os van mce is gewoon 32 bit.
 
jaja hahahahaha ,dat is normaal 32.... we hebben nog geen 64 bit software :P(dat wou ik net weten)heb je nou geinstaleerd of nog niet ?
 
jaja hahahahaha ,dat is normaal 32.... we hebben nog geen 64 bit software :P(dat wou ik net weten)heb je nou geinstaleerd of nog niet ?

:o


Nee nog niet hij laad niet zonder sata drivers :(
 
:o


Nee nog niet hij laad niet zonder sata drivers :(



Nee ok maar wat je eerst moet doen ...is even kijken in je bios of je raid op enable hebt staan als dat niet zo is dan even omzetten.


Dan download je dat bestandje hier beneden (even uitpakken)en dan gewoon alle drivers op diskette zetten.

RapidShare Webhosting + Webspace


Laad F6 tijdens het booten van de setup (blauwe scherm met een F2 opmerking en daarna dus) en dan inlezen van FDD (floppy).. ook kun je nog een vervelende actie krijgen van XP dat hij vind dat er betere drivers beschikbaar zijn en vraagt je dan om deze te gebruiken.. niet doen dus, want dan pak je uiteindelijk de originele XP drivers .


Als dat niet gaat dan kijken we verder hahahah:P
 
Nee ok maar wat je eerst moet doen ...is even kijken in je bios of je raid op enable hebt staan als dat niet zo is dan even omzetten.


Dan download je dat bestandje hier beneden (even uitpakken)en dan gewoon alle drivers op diskette zetten.

RapidShare Webhosting + Webspace


Laad F6 tijdens het booten van de setup (blauwe scherm met een F2 opmerking en daarna dus) en dan inlezen van FDD (floppy).. ook kun je nog een vervelende actie krijgen van XP dat hij vind dat er betere drivers beschikbaar zijn en vraagt je dan om deze te gebruiken.. niet doen dus, want dan pak je uiteindelijk de originele XP drivers .


Als dat niet gaat dan kijken we verder hahahah:P

Oke ik ga het proberen :o bid voor me :D
 
Back
Naar boven