AndroidHealthClinic

Sauna

Bezoekers in dit topic

SJ2

Ripped Bodybuilder
10 jaar lid
Waardering
27
Lengte
1m75
Massa
63kg
Ik maak dit topic aan voor al die opscheppers over Breezers pakken, groot en gespierd zijn.. e.d.
omdat iedereen met z'n lichaam bezig is, vraag ik me af, of je zoiets durft of niet,
zelfvertrouwen genoeg hebben om gewoon naakt te gaan enzo of gewoon ongemakkelijk voelt.

Wou eventjes vermelden dat ik gister naar de sauna ben geweest.
Gewoon naakt, mannen en vrouwen gemengd. Wat een openbaring zeg!!
Het waren voornamelijk 30/40+ers maar het was HEERLIJK!!! Sauna, turksstoombad, kruidenbad,
dompelbad (Brrr), zwembadje, ultravioletsauna, whirlpool.. Prachtig!!! Echt prachtig gewoon!!:D
Ik dacht altijd, alleen met een handdoek om en met zo'n vrouwenavond zie je mij in zo'n ding.
Maar toen ik daar aankwam, kwam ik erachter dat het gemengd was, eerst wel vreemd om
me naast onbekende mannen en vrouwen uit te kleden, aangezien niet veel mensen mijn
lichaam naakt kennen. Maar na die eerste 3 minuten opgelaten voelen, voelde het als normaal.
Lekker relaxxen, ff drankje doen in de rustruimte.. beetje met andere gasten babbelen.
Echt heel leuk! Ga ik zeker vaker doen, ook eigelijk niet zo'n heel big deal, naakt zijn zonder
seksueelgetinte sfeer. En nog mooier is, iedereen ziet er gewoon uit. Dik, dun, groot of klein
geschapen het maakt allemaal niets. Er hangt gewoon een prachtige rust.

Gegroet een relaxte Sophiej :cool:

Laatst bewerkt:
altijd een goeie test voor een vrouw om te kijken of zij aantrekkelijk is. Gaan de pimels steigeren of niet....wat zag je sophietje?

Haha ik ga daar ook soms heen en moet zeggen is inderdaad relax soms zie je wel grappgie dingen zoals kleine derde beens of heel af en toe een opgewonden iemand maar die word dan bekeken als pervert :D Ikzelf trek mij in een sauna niet zoveel aan van anderen tis gewoon relaxen en tot rust komen fysiek en mentaal..

Idd, en het mooie is nog, niemand staart naar elkaar, het is de gewoonste zaak. Alhoewel er toch redelijk wat mannen waren die toch ff een handoek voor deden met lopen. Maar vind wel dat er in zo'n sauna meer gekeken word naar mensen die zichzelf verbergen achter een handdoek dan als je gewoon naakt loop.

Who cares.
Je wilde gewoon weer eens een derde been zien en dat is nu gebeurd. Grote meid.

Wou eventjes vermelden dat ik gister naar de sauna ben geweest.
Gewoon naakt, mannen en vrouwen gemengd. Wat een openbaring zeg!!
Gegroet een relaxte Sophiej :cool:

Hoi Sophiej, Leuk voor je zo'n ervaring! Ik weet niet waar je vandaan komt, maar weet uit eigen ervaring een paar fijne voor je.

Een topic openen omdat je naar de sauna geweest bent:roflol:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

En nu wil je zeker met mij naar de sauna ???
Nou dacht het niet.

Al die opscheppers over Breezers pakken, groot en gespierd zijn, omdat iedereen met z'n lichaam bezig is, vroeg ik me af, of ze zoiets durven of niet, zelfvertrouwen genoeg hebben om gewoon naakt te gaan enzo. Vandaar een topic over de sauna. Mijn familie moet er niets van weten, een bikini kan nog net, topless is uit den boze laat staan naakt de sauna in.

misschien is nudist iets voor je?

ik zou er overigens niet zo'n behoefte aan hebben om met de verrimpelde overbuurvrouw in een bubbelbad te zitten. :P

Naakt rondlopen boeit me niks, vind persoonlijk een turks stoombad relaxter dan een sauna. Het enige wat me tegenhoudt zijn ranzige mensen, met je blote voeten bij die omkleedhokjes rondlopen in het zwembad. Gatverdamme.

Back
Naar boven