- Waardering
- 4
Is het goed om na het trainen in de sauna te gaan of juist niet?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Volg het forum via Google Nieuws
Lol als er iets goed is na de training dan is het wel spieren die ontspannen...Originally posted by Frenkpie
ik had gehoord dat een sauna na je training niet goed was.. want je spieren gaan dan ontspannen en dat was niet goed... jammergenoeg weet ik er niet meer van maar ik weet wel dat meteen douchen of een sauna na een krachttraining niet goed was.. miss dat iemand mij hierop kan aanvullen als dit klopt wat ik gehoord had
Wat is dat nu weer voor onzin.Originally posted by TrainingFreak
oke dan weet ik dat ook weer
maar jullie zeiden eerst ook dat de spier het moet voelen zodat ie kan groeien, dan zou ik juist zeggen dat de sauna niet goed is want die zorgt ervoor dat de spier minder pijn heeft en dus niet meer massa krijgt
Originally posted by TrainingFreak
oke dan weet ik dat ook weer
maar jullie zeiden eerst ook dat de spier het moet voelen zodat ie kan groeien, dan zou ik juist zeggen dat de sauna niet goed is want die zorgt ervoor dat de spier minder pijn heeft en dus niet meer massa krijgt
Originally posted by Olimantado
Ik neem na bijna elke training een sauna van 10 minuten als ik tijd heb! Erg ontspannend en leuk om naar uit te kijken.
Originally posted by Elmar
Dat spreekt voor zich!
Gewoon budon meenemen de sauna in.
En leuker is het als je wat vrouwtjes mee de sauna in neemt
Maar dan meot je wel zorgen dat je wat meer water drinkt
Originally posted by Dutchgirl
Heben jullie soms een gemengde sauna
Originally posted by Olimantado
(zit er ook bijna altijd alleen in)