MuscleMeat

Saus gezocht

Bezoekers in dit topic

RookworstXL

Colossal Veteran
Elite Member
Lid geworden
22 aug 2021
Berichten
1.352
Waardering
2.190
Lengte
1m82
Massa
85kg
Nu de cut er weer aan komt zit ik met de vraag welke saus jullie kunnen adviseren voor een zalm slaatje.

Winkels binnen de straal van 30km: Colruyt, Delhaize, Aldi, Lidle, Albert Heijn, Carrefour Market

Liefst meer dan 2 weken te bewaren in de koelkast, low kcal (30-60 kcal per dretsje) , zout maakt niet zo veel uit.

Ik ondervind al jaren problemen met een kwalitatieve low kcal saus te vinden.

Lijkt dat Amerika meer ervaring heeft ermee.
 
Wtf bedoel je met een zalm slaatje? Pics?
 
Zalmslaatje is toch zo'n bakje aardappelsalade met een soort roze ergens ver weg naar zalm smakende mayonachtige saus?
 
Wtf bedoel je met een zalm slaatje? Pics?
1646951951997.png


Het concept is simpel, gerookte of gebakken zalm + groentjes.
 
Zalmslaatje is toch zo'n bakje aardappelsalade met een soort roze ergens ver weg naar zalm smakende mayonachtige saus?

Aardappel, water, plantaardige oliën (raapzaad, zonnebloem), 9% gekookte ASC zalm¹, scharrelei, azijn, suiker, augurk, wortel, tomatenpuree, zilverui, zout, maïszetmeel, gemodificeerd zetmeel (maïs, aardappel), glucose-fructosestroop, scharreleigeel, appel, conserveermiddelen (E202, E211), vispoeder (zalm, kabeljauw), kleurstoffen (E101, E160a, E160c), specerijen (bevat mosterd), voedingszuren (E260, E270, E330), maltodextrine, aroma's (bevat mosterd, soja, vis, selderij), gedroogde groenten (wortel, pastinaak, tomaat, paprika), gehydrolyseerde plantaardige eiwitten (soja, maïs), witte wijn, vis, zuurteregelaar (E325), kruiden, gistextract, glucosestroop, natuurlijk aroma, antioxidanten (E300, E392), ui, rook, verdikkingsmiddel (E415), rookaroma, groente-extract (ui), dextrose, witte wijnextract, palmvet, sojabonenpoeder, specerijextracten (knoflook, dille), tarwe, ¹ = Van een ASC-gecertificeerde, verantwoorde kwekerij. www.asc-aqua.org ASC-C-02085
Jeugdsentiment.
 
Bij zalm vind ik honing mosterd wel lekker. Heb zelf altijd de dressing van Hela maar die is niet low-cal.
Volgens mij heeft xxlnutriton ook een honing-mosterd saus dus wellicht kan je die proberen.
 
Ja man lkker spul die hotsauces.
@ts wat tabasco is ik ook wel nice daarbij. Misschien beetje worcestershiresaus erbij.
 
Kwam voor saus kreeg het gratis.
 
Back
Naar boven