Fitness Seller

Saw 3?

Bezoekers in dit topic

Drummerbart

Advanced Bodybuilder
15 jaar lid
Waardering
0
Goedenavond,

Zonet hoorde ik tijdens het filerijden dat het alweer derde deel van SAW in Amerika al veel teweeg heeft gebracht. Men werd massaal de bioscoop uitgevoerd door Ambulance personeel nadat zij waren flauwgevallen door de schokkende beelden die in de film voorkomen.

Ik ben daarom heel benieuwd of iemand al een lekker illegale versie van het internet vandaan heeft weten te plukken, en zoja, hoe de film is bevallen?

(hoop dat het niet teveel opvalt dat dit eigenlijk een verkapt paas-mij-een-downloadlink-van-Saw3-topic is :D)

greetz

Hij staat al wel op usenet, maar nog wel alleen cam-versies. Ik wacht geduldig op een goeie screener of retail, cam vind ik meestal zonde om te kijken.

ik heb m nog niet gezien maar ben wel van plan m te gaan kijken!

Ik ben ook wel erg benieuwd! De ultieme ontknoping wordt dat..en hopelijk beter dan de crap van deel 2, ongelooflijk wat een k*tfilm was dat.

Deel 1,daar zit nog wat psychologie achter,maar bij 2 vallen ze steeds maar weer in een andere val, en ze krijsen maar wat weg behalve de ontknoping op het eind vond ik er niets aan, dus hopelijk wordt drie weer net zo mysterieus als deel 1,en niet zo overdreven als 2.

Sja, flauwvallende mensen in de Verenigde Staten

Niet zo heel lang geleden hebben ze daar ook wijkagenten uitgedost in batman costuums zodat ze met meer respect zouden worden behandeld wat nog werkte ook.

voor wat het waard is...

Saw III - XanaX - CAM-TS - XviD
Download Size: 722 MB
[Link niet meer beschikbaar]

Ik ben ook wel erg benieuwd! De ultieme ontknoping wordt dat..en hopelijk beter dan de crap van deel 2, ongelooflijk wat een k*tfilm was dat.

Deel 1,daar zit nog wat psychologie achter,maar bij 2 vallen ze steeds maar weer in een andere val, en ze krijsen maar wat weg behalve de ontknoping op het eind vond ik er niets aan, dus hopelijk wordt drie weer net zo mysterieus als deel 1,en niet zo overdreven als 2.
True story..

Ik vond Saw2 wel vermakelijk. Wel een stuk minder dan 1 dat wel.

Hehe cool, ik vind dit toch een van de betere horror series van de moderne film. Maar hoe je het klaarspeelt om flauw te vallen en weggevoerd te moeten worden uit de bioscoop snap ik niet, waarom ga je dan kijken naar zulke film als je zo'n slappe vod bent???

ik kan iig niet wachten :D

vond 1 en 2 beide cool om te kijken. (1 idd beter dan 2, maar goed, als ik wat meer diepgang wil dan iemand die een sleutel uit een maag graaft, pak ik wel een boek of zo :D)

Saw is 1 van de weinige horrorfilms die mij kon boeien.

Man o man, wat een zieke geesten die deze films hebben bedacht. :D

Man o man, wat een zieke geesten die deze films hebben bedacht. :D

dat was dus ook wel de vraag die bij mij opkwam tijdens het kijken van de film. Hoe verknipt ben je als je dergelijk vallen en situaties bedenkt? :D

die scene met die bak vol met groene IM naaldjes zie ik nog steeds voor me. Eclipse moet er van hebben genoten en gedroomd dat ze volzaten met test (en was miss zelfs wel jaloers! :D)

Ik heb even die Xarax versie bekeken, maar die is echt uberdonker. Niet echt aan te raden. Wel weer lekker gory allemaal zo te zien.

Dees film is toch al uit in cinemas?

Back
Naar boven