XXL Nutrition

Saw 4

Bezoekers in dit topic

Het geluid loopt niet bepaald synchroon :D

Haha, hoe kunnen ze nu een 4de maken als Jigsaw & Amanda stierven in deel 3 :scratch:

Ik vreesde hier al een beetje voor, ze gaan het Saw concept uitmelken, er zou al sprake zijn van een 5de.

Haha, hoe kunnen ze nu een 4de maken als Jigsaw & Amanda stierven in deel 3 :scratch:

Ik vreesde hier al een beetje voor, ze gaan het Saw concept uitmelken, er zou al sprake zijn van een 5de.

Je hebt deel 3 toch gezien, dan zie je toch dat er aan het einde van de film nog een bandje is voor als hij dood zou gaan.

heb nog maar enkele weken geleden de 3de gezien duurde vrij lang tegen dat hij uit was op dvd

Je hebt deel 3 toch gezien, dan zie je toch dat er aan het einde van de film nog een bandje is voor als hij dood zou gaan.

Dat is wel erg ver gezocht.

Ik zou trouwens dat Jigsaw & Amanda gewoon in de film zitten.

wel een zieke film

ik ben bij deel 2 al afgehaakt. Wat een saaie langdradige k*tfilms.:P

na saw3 te bekijken voel ik absoluut geen enkele aandrang om 4 te zien. Ben nochtans niet echt gevoelig ingesteld, maar wat was me dat een wrede k*tfilm:eek:
die scene met die varkens was gewoonweg walgelijk:kots: en dan die scene met die neger die als een dweil uitgewringd word in dat harnas :huilen:

Ach ja, meer van hetzelfde uiteraard, maar zolang ze leuke en harde nieuwe 'games' bedenken mogen ze van mij doorgaan.

Dat is wel erg ver gezocht.

Ik zou trouwens dat Jigsaw & Amanda gewoon in de film zitten.

Hoezo vergezocht:rolleyes:
Uhm ik ben het einde van saw 3 een btje vergeten maar als ik het me goed herinner was de dochter van die man ook ontvoerd en daar was nog een bandje van ingesproken door jigsaw. Dus hoezo vergezocht.

Vond deel 3 al tegenvallen.

Mja, vond 1 wel aardig, 2 nog net ok, 3 al behoorlijk saai en 4 zal wel weer een stapje minder zijn. We zullen zien.

Hoezo vergezocht
Uhm ik ben het einde van saw 3 een btje vergeten maar als ik het me goed herinner was de dochter van die man ook ontvoerd en daar was nog een bandje van ingesproken door jigsaw. Dus hoezo vergezocht.

Jigsaw z'n keel word overgesneden en Amanda werd neergeknald, hoe zijn die nieuwe slachtoffers dan in die kamer geraakt?

En Jigsaw speelde idd nog een bandje af, maar zie het verband niet met deel 4. En er blijven altijd slachtoffers levend achter.

Nuja we zullen er wel achterkomen.

Saw 3 was saai, tot het einde, dat vond ik meesterlijk.

Ik heb alleen 2 en 3 gezien...

2 vond ik echt wel leuk... 3 vond ik maar saai eigenlijk.

Als 4 er is hoop ik dat het echt wel stoere film wordt. Kijken doe ik toch wel. Hoe zieker hoe beter dus hoop dat ze goed hunbest hebben gedaan.

Saw en Saw zijn geniaal. Saw 3 vond ik ook tegenvallen behalve het einde dat geweldig was. Ik vind het zo goed aan deze films dat het slot altijd heel de film verandert.

Net zoals in deel 1 als je denkt dat Zap jigsaw is en dan blijkt opeens dat er ook met hem een spel gespeeld word en dat Jigsaw de hele film lang al in die kamer aanwezig was.

Back
Naar boven