XXL Nutrition

Saw 4 (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Ik ga hem zeker bekijken als ie uit is!
 
Ik wacht wel op de dvd ... na het zien van 3 was voor mij toch wel de fun ervan af.
Dus zeker geen cinemabezoekje waard IMO
 
Enge films zijn tien keer zo vet in de bios... ik ga er denk ik wel heen :)
 
origineel of niet, laat maar komen dat vierde en vijfde deel!
 
Trailertje zorgt er toch voor dat ik ook IV wel zal kijken in de bioscoop! Ziet er best goed uit.

Saw en Saw zijn geniaal. Saw 3 vond ik ook tegenvallen behalve het einde dat geweldig was. Ik vind het zo goed aan deze films dat het slot altijd heel de film verandert.

Net zoals in deel 1 als je denkt dat Zap jigsaw is en dan blijkt opeens dat er ook met hem een spel gespeeld word en dat Jigsaw de hele film lang al in die kamer aanwezig was.
Saw 1 heb ik op dvd gekeken, wel zuur dat ik vooraf ff door de film heen zapte en toevallig net bij dat stukje uitkwam waar jigsaw als lijk opstond. Houdoe complot, ik wist dus al vanaf het begin dat het lijk nog leefde. Dat doe ik dus nooit meer :o
 
Wss is onze vriend er nog wel bij:

 
ehm dat is gewoon in elkaar geknutseld door een liefhebber ;-)
 
Ach bij dit soort horror films boeit het weinig dat het wordt uitgemolken, vaak worden ze dan juist steeds groffer (en dus leuker). Het zal wellicht Hellraiser achterna gaan in het aantal sequels, maar naar Saw ik blijf voorlopig nog wél kijken :cool:
 
Hellraiser, hoeveel films zijn er daar niet van gemaakt? Een stuk of 8?

Ze zijn nu trouwens bezig aan de remake :D
 
Uitgemolken k*tconcept!
1 (en 2 opzich ook nog wel) vond ik briljant, gewoon omdat het verhaal goed was. Bij 3 ging het er alleen nog maar om dat het zo ziek en smerig mogelijk was, verder was er niks meer van over. Beetje zonde.
 
Saw 1 vond ik echt BRILJANT, geregisseerd door 2 jonge makers, en hebben met een low budget een enorm briljante film weten te maken. De sfeer was onbeschrijvelijk eng, en sinister, en de plots zijn enorm sterk.

Saw 2 was knudde, het concept van' het publiek vind het leuk als ze mensen zien lijden' werd compleet uitgemolken en ze waren alleen maar aan het schreeuwen, het heeft werkelijk GEEN inhoud.

Saw 3, ondanks dat ik Saw 2 k*t vond moest ik Saw 3 zien, om te kijken of het weer zoals 1 was, ondanks dat de film tochmeer imo meer op deel 1 leek vond ik hem tegenvallen.


Maar nu nog een deel 4? Verschrikkelijk(lol,ja ik ga hem wel kijken voor de miereneukers onders ons) het Saw concept wordt totaal uitgemolken, hadden ze het maar bij deel 1 gelaten
 
Ik vond deel 3 zwaar irritant in elkaar zitten, constant die flashbacks over Amande :mad:

hadden ze het maar bij deel 1 gelaten

Hadden ze dat idd maar gedaan en bij The Matrix & Carlito's Way ook.
 
Zi te zien wordt het weer een flinke zieke en stoere film! I like it!! :D
 
Back
Naar boven