Fitness Seller

Saw 4

Users who are viewing this thread

edwin1987

Competitive Bodybuilder
+10 jaar member
Lid geworden
31 jul 2006
Saw 1 was erg goed!
Saw 2 was erg slecht!
Saw 3 was matig!

Saw 4 zal wel k*t worden, de serie leunt teveel op het ''gore'' element!! Hoe smeriger hoe beter?

bear

Competitive Bodybuilder
+15 jaar member
Lid geworden
7 mei 2005
het is nu nog wachten tot een seriemoordenaar het idee van de film overneemt en dit in het echt zal gaan gebeuren. het zal je maar overkomen:angstig:

OP
wwe

wwe

Colossal Veteran
+10 jaar member
Lid geworden
30 okt 2006
Lengte
1m71
Massa
83kg
Vetpercentage
15%
Saw 1 was erg goed!
Saw 2 was erg slecht!
Saw 3 was matig!

Saw 4 zal wel k*t worden, de serie leunt teveel op het ''gore'' element!! Hoe smeriger hoe beter?

Ik snap niet dat iedereen saw 2 zo slecht vind. Ik vind het een zwaar onderschatte film.

Ghostrider

Freaky Bodybuilder
+10 jaar member
Lid geworden
26 okt 2006
Ik snap niet dat iedereen saw 2 zo slecht vind. Ik vind het een zwaar onderschatte film.

En ik overschat;)
Het punt van veel films is dat ze uitgemolken worden en het speciale van de film af is.

Aimee

Competitive Bodybuilder
+15 jaar member
Lid geworden
2 nov 2004
Ik heb SAW II eerder dan SAW I gezien en ik vond II dus beter dan I. SAW III vond ik nog gruwelijker. Vooral dat beginstuk met haken.... :)

LuckyLuciano

Ripped Bodybuilder
+10 jaar member
Lid geworden
12 jul 2007

Komt vast omdat het nieuwe eraf is, maar ik vond hem ook goed :)

Stel dat II als 1ste uitgebracht was dan zouden ze dat nu vast over I zeggen, met Silence of the lambs & Red Dragon is dat ook zo.

DumbellJunkie

Cool Novice
+10 jaar member
Lid geworden
4 aug 2007
Er zijn helaas maar weinig films die beter worden in het tweede deel, of derde.. Misschien dat de Godfather een grote uitzondering is :)
Misschien idee om een topic te openen met flms die beter worden in de opvolgende delen ;)

OneUp

Competitive Bodybuilder
+15 jaar member
Lid geworden
17 feb 2004
Lengte
1m74
Massa
82kg
Haha vette trailer met die autopsie, heb al zin om het hem te zien.

Vond Saw I super, Saw II iets minder maar nog steeds vet, Saw III ook zeker goed!

Ik ben denk ik wat sneller tevreden dan de meeste hier.

Naar boven