Fitness Seller

Saw palmetto (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Geoffke

Advanced Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
10 okt 2002
Berichten
1.217
Waardering
0
Weet iemand waar ik Saw palmetto kan kopen in Oost-Vlaanderen?
 
waarom wil je dat gebruiken?
prostaatproblemen?
 
Het blokkeerd wel DHT he?
maar als je het toch wilt, dan kan je elke apotheek binnenlopen en vragen of ze Saw Palmetto van het merk Solgar willen bestellen, dan zullen ze het binnen een week voor je hebben, want de meeste apotheken hebben geen Saw Palmetto in voorraad.
 
Ik heb het al gevraagd aan een apotheker maar hij kende het product niet. Het product stond niet in zijn database, dus hij kon het ook niet bestellen.
Ik merk dat ik vaker naar de wc moet tijdens een kuur, en ook omdat mijn grootvader prostaatkanker gehad heeft wil ik het product graag gaan gebruiken
 
Dan moet je verder zoeken naar een andere apotheek, want het is zeker te krijgen bij hun groothandel.
 
Zeg er ook bij, dat ze van het merk Solgar zijn, want die heeft een lijn met Saw Palmetto capsules.
 
In nederland kun je het gewoon in de supermarkt kopen. maar dat zal bij jouw dan wel anders zijn check anders www.athletes-nutrition.com

En kijk dan bij catalogus shopping mrm heeft ze en universal heeft ze.
 
Heb daarnet nog eens bij de apotheek geweest, hij zocht het opnieuw op en heeft het nu gevonden. Maar het is een ander merk dan solar
 
Hey Geofke,

Ik zou eerst maar eens langs de dokter gaan voor een onderzoek. Is niet echt leuk maar dan weet je wel of er iets aan de hand is. Saw Palmetto zou ik niet gebruiken omdat je dan niet het maximale uit je kuur haalt. Ik zou eerder iets van Spironolacton gebruiken, zo hou je ook nog je haar op je kop. Spiro wordt ook als medicijn gebruikt tegen prostaatvergrotingen.
Maar eerst dus onderzoek..........kijk wel eerst naar de handen van de dokter en vraag om genoeg glijmiddel:D :D :D
 
Wel, mijn prostaat is ok hoor... Ik heb een infectie op de urinewegen
 
Nou dat valt dan ook weer mee, hoe was het onderzoek?
 
Hij heeft geen vinger in mijn reet gestoken hoor... Over mijn prostaat is er niet gesproken geweest.
 
Over Saw Palmetto, liep gister bij de super de boer en daar hebben ze het ook gewoon van sundown..
 
Back
Naar boven