AndroidHealthClinic

Sawsbuck's way to 100kg

Bezoekers in dit topic

Sawsbuck

Competitive Bodybuilder
Lid geworden
21 mrt 2011
Berichten
2.315
Waardering
262
DOEL BEHAALD!!!!!!!!!Sawsbuck's way to 100kg

Hello everyone :D,


Heb veel logs meegelezen. Dacht ik begin er ook maar eens aan! Doel is om naar de 100 kilo voor februari 2013 te gaan.


Ben 19 jaar,
1.78m,
Ik weeg nu 96 kilo.
Vetpercentage weet ik niet.
Trainingstijd: anderhalf jaar serieus (anderhalfjaartje ervoor zeer slecht/aanklooien etc).
Ben een rechtenstudent (derde jaars).

Voeding:
Maandag: Schouders traps
Dinsdag: Rug biceps
Woensdag: Benen
Vrijdag: Borst triceps

Bench: 2x120
Squat: 2x130


Blijf dit schema doen tot eind december. Daarna ga ik even wisselen.

Hoop dat ik me doelen behaal! Nieuw doel erna is om op 13% te staan in de zomer! Heb nog nooit zo zwaar gewogen en dit is ook echt even doorbijten voor mij, zo veel eten etc. Maar ik ga er voor :


Legs
2z7mxys.jpg

Arm:
munch_2012_08_13_145818.jpg
 
Laatst bewerkt:
Succes en respect dat je gewoon zonder mauwen lekker doorbulkt!
 
Succes en respect dat je gewoon zonder mauwen lekker doorbulkt!

Dankjewel man! Ik ben het bulken nu eigenlijk wel een beetje zat aan het worden haha! Kan niet wachten tot ik 100 weeg!!
 
Laatst bewerkt:
Lekker rug biceps getrained getrained! Wel veel aparatuur bezet ik werd er gek van!

Zit nu weer aan een kom brinta haha it never stops. :D
 
Zoooooo vandaag beentjes getrained.

squat: 6x105 6x105 2x130

leg press: 2x 6x185, voelde dat ik meer kon dus 200 geprobeerd maar het lukte op de een of andere manier niet, kreeg mezelf niet weggeduwd dus toen maar nog een setje van 6x185 gepakt

leg extensions 3x 6x75

seated leg curl 3x 6x50

standing calf press 2x 6x130 , 6x135

Voelde me echt sterk vandaag vergeleken met andere trainingsdagen hoop dat ik zo blijf doorgaan :D


En hier f een foto'tje van me benen :D
 
Laatst bewerkt:

Hey man :D nice!

Hoe schat jij in wat je kan maxen per training? Ik heb soms echt dat ik me sterk voel, dat de setjes gemakkelijk gaan en dan wil ik meer doen en dan lukt het niet???

Maak ik zo'n dikke inschattingsfout dan?
 
Hey man :D nice!

Hoe schat jij in wat je kan maxen per training? Ik heb soms echt dat ik me sterk voel, dat de setjes gemakkelijk gaan en dan wil ik meer doen en dan lukt het niet???

Maak ik zo'n dikke inschattingsfout dan?
maxen is vaak een kwestie van een goed getraind centraal zenuwstelsel hebben,

dat is wat powerlifters in aanloop naar een wedstrijd ook doen, vaak op die lage herhalingen en singles trainen om zo een sterkere max te krijgen.
 
maxen is vaak een kwestie van een goed getraind centraal zenuwstelsel hebben,

dat is wat powerlifters in aanloop naar een wedstrijd ook doen, vaak op die lage herhalingen en singles trainen om zo een sterkere max te krijgen.

Meer concentratie dus
 
Borst traps getrained

Bench: 6x100 4x115 2x125
Schuine bench: 3x 6x100
Fly: 3x 6x60

Traps:
Shrugs dumbbells: 3x 6x(24kilo per hand)
Shrugs stang: 3x 6x45

Pohhh hele tijd een droge keel. Bleef drinken maar hielp niet. Super irritant! Vraag me af wat het is.
 
Yes!!!!!

1z2opd0.jpg

Toch wel altijd leuk om te zien dat, ook al komt het eten me de nek uit, ik goed op weg ben haha :D
 
neat te sjnel he jong
 
ik goan dich inhale kerel :D:D

Edit: kritiek is btw welkom zolang ik er maar iets aan heb haha
 
Laatst bewerkt:
Geen chocomel in je voedingsschema?

Waarom wil je trouwens maxen? Eigen PR verbeteren? Want voor massa zal t niet zoveel helpen toch? :p
 
Hey man :D

Nee drink het soms gewoon tussendoor maar niet echt vast er in. Is wel makkelijk snel kcals dat wel.

Ja is voor me eigen PR. Vind het leuk om sterker te worden en over mijn top te gaan. Denk van wel toch? Haalt bij elke training toch de hele tijd het maximale uit je zelf?
 
Hey man :D

Nee drink het soms gewoon tussendoor maar niet echt vast er in. Is wel makkelijk snel kcals dat wel.

Ja is voor me eigen PR. Vind het leuk om sterker te worden en over mijn top te gaan. Denk van wel toch? Haalt bij elke training toch de hele tijd het maximale uit je zelf?

ik max mss 1x int half jaar :P
 
Hey man :D

Nee drink het soms gewoon tussendoor maar niet echt vast er in. Is wel makkelijk snel kcals dat wel.

Ja is voor me eigen PR. Vind het leuk om sterker te worden en over mijn top te gaan. Denk van wel toch? Haalt bij elke training toch de hele tijd het maximale uit je zelf?

Als t beter was dan 12 reps ofzo zouden mensen wel 1rep trainingen doen..

Je kan ook je 1 rep max berekenen maar in t daadwerkelijk uitvoeren zit volgens mij geen meerwaarde wat massa betreft :p
 
ik max mss 1x int half jaar :P

Heb ik nou zo´n verkeerd beeld van maxen? Ik max ook niet elke training maar als ik de kans krijg om meer te doen dan ik kan, probeer ik dat ook.:D

Als t beter was dan 12 reps ofzo zouden mensen wel 1rep trainingen doen..

Je kan ook je 1 rep max berekenen maar in t daadwerkelijk uitvoeren zit volgens mij geen meerwaarde wat massa betreft :p

Ik zeg niet dat het beter is maar het helpt wel met massa bouwen toch. En ik doe 6reps btw haha.

Sowieso moet ik vaak alleen trainen op die k*t gym dus over limits gaan zit der vaak niet in :(
 
Haha zou t gewoon op 6 reps houden, als je vaak voor 1 rep max gaat verhoog je volgens mij alleen maar de kans op blessures :p .

Heb zelf ook nog nooit gemaxed en zie geen enkele wetenschappelijke onderbouwing om het wel te doen. Als je meerdere reps doet merk je ook wel of je kracht omhoog gaat of niet :p
 
Haha zou t gewoon op 6 reps houden, als je vaak voor 1 rep max gaat verhoog je volgens mij alleen maar de kans op blessures :p .

Heb zelf ook nog nooit gemaxed en zie geen enkele wetenschappelijke onderbouwing om het wel te doen. Als je meerdere reps doet merk je ook wel of je kracht omhoog gaat of niet :p

Ja klopt ook wel!

Soms heb je alleen bij je derde keer het gevoel van dit gaat me wel wat makkelijker af dan de vorige keren en dan ben je bang dat je maandag niet zo sterk bent oid. Dus dan heb ik de neiging om nog 1x te maxen erna snapje :P
 
Back
Naar boven