XXL Nutrition

NSFW! Tren & Jerry’s (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
Push 1.png


Push 1 weer gehad, squat ging met moeite vanwege lichte pijn in voorkant van mn heup.
Volgende week de Side Raise en Skullcrushers wat betreft gewicht wat omhoog gooien.
 
Pull 2.png


Pull 2 alweer gehad, de Dumbell Row vervangen door de 1-arm cable row.
Voor de rest weinig bijzonderheden, vanochtend gewogen op 82,2g. (+1,2kg)
 
Push 2 ook weer done

Front Squat 52.5x2x6 + Rest Pause Set
Pec Deck 35x2x8 + MTOR Activatie Set
OHP 40x2x6 + Rest Pause Set
Close Grip Bench 52.5x2x6 + Rest Pause Set

Front Squat volgende week vervangen door een andere oefening, voelt vrij oncomfortabel aan.
OHP Volgende week deloaden naar 32.5 of 35kg, gaat nog niet zoals ik wil.
 
Gisteren gewerkt, dus een rustdag.
Vandaag Pull 3 gehad
PushPull.png


Chin Ups worden steeds moeilijker naarmate BW langzaam omhoog gaat, vandaar een gele resistance band gebruikt, geen idee hoeveel steun die meegeeft.
Cable Rows zag ik nog niet zitten om naar 60 te gaan, een tussenstap zou wel handig zijn eigenlijk...
Zelfde geld voor de curls, ik heb deze x wel alle herhalingen gehaald voor de dropset, dus volgende keer 2x7 doen denk ik, dan 2x8 en daarna weer 2x6 met een hoger gewicht.
 
push3.png


Plan was om 67,5kg te gaan squatten, alleen kon zo snel geen plaatjes van 1,25kg vinden, dus dan maar 70.
Paused Bench begint al aardig lastig te worden, misschien deze verwisselen met de Squat, dat ik nog met volle energie begin aan het bankdrukken.
 
Ik zou niet eerst bankdrukken voordat je gaat squatten.
 
Ik zou niet eerst bankdrukken voordat je gaat squatten.

Ook niet als het de andere training wel Squatten dan Benchen is? Heb nog weinig moeite met de squat, maar wel met de bench press.
 
Ik denk niet dat het je squat ten goede komt om eerst je bovenlichaam zwaar aan te pakken.
 
Ik denk niet dat het je squat ten goede komt om eerst je bovenlichaam zwaar aan te pakken.

Andersom lijkt me dus ook niet, vandaar dat ik beiden ten minste één keer als eerste oefening wilde pakken.
 
Je bench press loopt aardig voor op je squat dus geeft dat een vertekend beeld. En je moet makkelijker kunnen benchen na squatten dan andersom, maar je kan het natuurlijk altijd proberen.
 
pull 1.png


Gewichten beginnen langzaam zwaar te worden en worden langzaam aan moeilijker, eten gaat prima, ben nu 10 dagen alleen thuis. Niet meer eten wat de pot schaft, maar zelf koken, kan de calorieën veel beter controleren nu.
 
Hoe voer je de rest pause sets uit, en hoe monitor je je progressie daarin?
 
Hoe voer je de rest pause sets uit, en hoe monitor je je progressie daarin?

Ik neem hetzelfde gewicht als de werksets en doe 4-6 reps, 10-15 seconden rust, en 2-3 reps, 10-15 seconden rust en 1-2 reps, als ik de laatste 'set' nog 2 reps kan doen, verhoog ik het gewicht.
 
Ok, dat monitor je wel voor je zelf, maar laat je hier dus niet zien in je overzicht.
 
Ok, dat monitor je wel voor je zelf, maar laat je hier dus niet zien in je overzicht.

Heb het inderdaad onderin t Excel bestandje staan, samen met de dropsets
 
Gisteren geforceerde rustdag genomen, gewerkt van 9:00 - 18:00, plan was om daarna nog te gaan sporten maar ivm hevige pds aanvallen niet in staat om te gaan, vandaag staat er wel weer een training op de planning.
 
Na een paar dagen met koorts op bed te hebben gelegen vanochtend weer een workoutje gehad, een korte Fullbody workout, even weer rustig aan doen.

Squat 70x3x5
Bench 50x3x5
Cable Row 55x3x5
+wat strongman stuff, log presses en farmers walks.

Kleine setback in gewicht, weer @81kg
 
Afgelopen dagen meegedaan met wat strongman trainingen, erg leuk.
Echter merk ik toch dat ik wanneer ik push/pull ga doen eigenlijk meer zin heb om al stronglifts te gaan volgen, bij deze dus het besluit om toch al te gaan beginnen met een variant van 5x5, zal nog een post maken om te kijken wat de mogelijkheden zijn.
 
Prima eerste workout gehad, toch gekozen voor de simpele maar effectieve Stronglifts 5x5

Squat 45x5x5
Bench Press 30x5x5
Barbell Row 35x5x5

Blijf de Barbell row een k*t oefening vinden, maargoed hij hoort er nou eenmaal bij.
 
2e workoutje gehad, in minder dan 30 minuten klaar, en dan heb ik ook nog alle gewichten opgeruimd :D

Squat 47,5x5x5
OHP 20x5x5
Deadlift 65x1x5

Ivm werk maar 2 dagen rust nemen, morgen de hele dag (9-18), en zaterdag ook van 9-17u werken, sportschool is open van 9-14u in t weekend....
Dus zondag weer trainen.
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven