MuscleMeat

NSFW! Tren & Jerry’s

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
90x1 PR > meer zit er helaas niet in

Keurige prestatie toch, voor nu gewoon tevreden mee zijn en niet te teveel denken aan wat er niet is, tevreden zijn met wat er WEL is kom je veel verder mee. Die 90Kg gaat echt wel omhoog als ik je trainingen zo zie, it's a matter of time
 
Jesper, niet zo janken. Ik heb zo ook jaren gedacht hoor. Je moet het gay vinden dat ze niks kunnen squatten, maar ook niet als "smoes" gebruiken. Je moet gewoon meer benchen als hun, als zij het kunnen, kun jij het ook. Ben je al eens op een PL wedstrijd geweest? Want als dat zo is, merk je dat iedereen daar juist heel supportive is. Ik zeg shit niet om je aan te vallen, maar je moet meer verwachten van jezelf. Ik begon ook met een lege stang op alles en heb uiteindelijk best respectabele gewichten gehaald (en een finale sterkste man -105 en een 2e plaats overall +93kg op de beginnerswedstrijd powerliften). Het heeft alleen 10+ jaar geduurd :) Wat mentat zegt klopt ook; een voetballer is op 35 "afgeschreven", PLers zijn dan vaak pas op hun top (en daarnaast heb je nog allerlei Masters klasses om daarna actief te blijven).

Ik downplay je pr niet hoor, maar ik zet je lat hoog ;)
 
Jesper, niet zo janken. Ik heb zo ook jaren gedacht hoor. Je moet het gay vinden dat ze niks kunnen squatten, maar ook niet als "smoes" gebruiken. Je moet gewoon meer benchen als hun, als zij het kunnen, kun jij het ook. Ben je al eens op een PL wedstrijd geweest? Want als dat zo is, merk je dat iedereen daar juist heel supportive is. Ik zeg shit niet om je aan te vallen, maar je moet meer verwachten van jezelf. Ik begon ook met een lege stang op alles en heb uiteindelijk best respectabele gewichten gehaald (en een finale sterkste man -105 en een 2e plaats overall +93kg op de beginnerswedstrijd powerliften). Het heeft alleen 10+ jaar geduurd :) Wat mentat zegt klopt ook; een voetballer is op 35 "afgeschreven", PLers zijn dan vaak pas op hun top (en daarnaast heb je nog allerlei Masters klasses om daarna actief te blijven).

Ik downplay je pr niet hoor, maar ik zet je lat hoog ;)
Powerlifters onderling zeker, mensen die echt in de sport zitten denken heel anders over behaalde gewichten. Ik heb in het verleden wel eens een amateurwedstrijd mee mogen maken, volgens mij een kilo of 90 gesquat toen, geen idee meer eigenlijk. Later nog eens meegedaan. Wereld van verschil mbt de sfeer bij zo een evenement en de mensen die meedoen vs de typische gym bro's.

Mijn lat ligt natuurlijk hoger dan dit. Ik weeg nog geen 90kg op 193cm. Mag hopen dat "later als ik groot ben" het er allemaal heel anders uit gaat zien. BW kan wel over de 100 en de lifts, laat ik niet zeggen dat ik bij een bench van 100kg klaar ben, dat gaat nog veel en veel meer worden.
 
Naast een dikke powerlifter worden heb ik een tweede doel gesteld voor mezelf.

Heel simpel, rusthartslag verlagen en fatsoenlijke conditie opbouwen. snowke90 Mentat Sparks79 jullie hebben me wel aan het denken gezet.

Plan is om nu elke dag wat actiefs te doen, of KT of minimaal een half uur in beweging zijn.

Vandaag; 15min wandelen - 5min jog (á wandeltempo, 7min/km zegmaar, hard genoeg voor mij) - 10min wandelen - sprint naar huis, meter of 200
Cardio plebs
 
Schande dat je niet eens mij benaderd hebt voor het echte echte cardiogains advies
 
Je bent iig een heel stuk slimmer dan ik was op jou leeftijd man. Ik deed toen nog niks aan cardio (niet bewust), zo goed als niks aan voeding, etc... :)
 
Je bent iig een heel stuk slimmer dan ik was op jou leeftijd man. Ik deed toen nog niks aan cardio (niet bewust), zo goed als niks aan voeding, etc... :)
Er is nu ook een stuk meer kennis tot iedereen z'n beschikking :).
 
Jesper, niet zo janken. Ik heb zo ook jaren gedacht hoor. Je moet het gay vinden dat ze niks kunnen squatten, maar ook niet als "smoes" gebruiken. Je moet gewoon meer benchen als hun, als zij het kunnen, kun jij het ook. Ben je al eens op een PL wedstrijd geweest? Want als dat zo is, merk je dat iedereen daar juist heel supportive is. Ik zeg shit niet om je aan te vallen, maar je moet meer verwachten van jezelf. Ik begon ook met een lege stang op alles en heb uiteindelijk best respectabele gewichten gehaald (en een finale sterkste man -105 en een 2e plaats overall +93kg op de beginnerswedstrijd powerliften). Het heeft alleen 10+ jaar geduurd :) Wat mentat zegt klopt ook; een voetballer is op 35 "afgeschreven", PLers zijn dan vaak pas op hun top (en daarnaast heb je nog allerlei Masters klasses om daarna actief te blijven).

Ik downplay je pr niet hoor, maar ik zet je lat hoog ;)
Niet zo negatief over gay, he? En je mag best een beetje schamper over die gymbros met naar voren gekromde schouders en luciferbeentjes doen, die niets anders doen (en kunnen) dan bench en curls.
Daarnaast ben je vooral je eigen standaard en is iedere progressie op die standaard toch mooi om naar toe te werken? Boeien dat je dan geen NL of zelfs district PR's trekt ....
 
Maar ook meer BS via socials.
Als je die onbeargumenteerde BS verhalen niet kan onderscheiden van werkelijkheid moet je jezelf eens achter de oren gaan krabben.
 
Als je die onbeargumenteerde BS verhalen niet kan onderscheiden van werkelijkheid moet je jezelf eens achter de oren gaan krabben.
Maar er is ook genoeg beargumenteerde BS
 
Gebaseerd op sheiße
Denk niet dat jij bij onderzoeken het verschil kan zien tussen een onafhankelijk onderzoek en een onderzoek waar ze geld hebben gekregen van een bedrijf om alleen maar resultaten kloppend met de gewenste conclusie te publiceren
 
Denk niet dat jij bij onderzoeken het verschil kan zien tussen een onafhankelijk onderzoek en een onderzoek waar ze geld hebben gekregen van een bedrijf om alleen maar resultaten kloppend met de gewenste conclusie te publiceren
Volgens mij hebben we het over twee verschillende dingen Sam :(
 
Zo, net het eerste deel tentamenvoorbereiding gedaan, vanaf 1300u gezeten en colleges kijken + samenvatten.

Voeding vandaag;
~2850cal
Screenshot_20201024-174958_MyFitnessPal.jpg


+all you can eat rijsttafel, nasi, bami, loempiaatjes, noem het maar op.
Exclusief eventuele snacks vanavond, gaat waarschijnlijk not wel wat Japanse mix in :marvin:
 
  • Like
Waarderingen: Apw
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven