XXL Nutrition

NSFW! Tren & Jerry’s

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
Avondje rustig op de bank dus ff wat yt filmpjes terug gekeken

Eentje uit de oude doos, voordat ik stopte met trainen, volgens mij zelfs nog pre-operatie
Datum onbekend, ergens 2018 denk ik @100x1

Na de opening van de gyms weer 2 maanden volop aan de bak

07/09/2020 @102,5x8

10/10/2020 @122,5x8
 
Laatst bewerkt:
Da's best leuke progressie in een maand :eek!:
 
Aiiiiiiiiiiiii
Squatss
Warming up, standaard
120x1
130x1
140x1
152,5x1 (geen 150, want wilde perse net even iets zwaarder dan Sammie64).
Riem om;
160x1 FAIL, niet diep genoeg, denk ik? Of de angle? Voor de zekerheid maar afgekeurd.
160x1 FAIL, ja, gewoon niet :roflol:
 
Aiiiiiiiiiiiii
Squatss
Warming up, standaard
120x1
130x1
140x1
152,5x1 (geen 150, want wilde perse net even iets zwaarder dan Sammie64).
Riem om;
160x1 FAIL, niet diep genoeg, denk ik? Of de angle? Voor de zekerheid maar afgekeurd.
160x1 FAIL, ja, gewoon niet :roflol:
Zeer netjes!
 
Ik zou dit niet als fail tellen. Moeilijk te zien in de video en elke judge kijkt toch anders. Ik zou hem WEL tellen als pr maar NIET op deze voet verder gaan (als in; de volgende nog minder diep want meer weight). Een echte max is 9/10x op het randje diepte. Ik vind het een sterke squat young jesper! ;)
 
Ik zou dit niet als fail tellen. Moeilijk te zien in de video en elke judge kijkt toch anders. Ik zou hem WEL tellen als pr maar NIET op deze voet verder gaan (als in; de volgende nog minder diep want meer weight). Een echte max is 9/10x op het randje diepte. Ik vind het een sterke squat young jesper! ;)
Thanks snowke! Ik denk dat ik mijn trainingsmax hier wél op kan baseren, aangezien dat toch 90% van daadwerkelijke max is. Daarnaast kan ik me niet herinneren wanneer ik voor het laatst de riem heb gepakt voor het squatten, was erg onwennig, deze wil ik vaker pakken in trainingen zodat ik er wat meer uit kan halen. Voor de komende 3 weken geldt dan ook;
Main squat dag met riem + tweede squat dag ook paused (of een variant die er op lijkt) squats meenemen, aangezien de kracht onderin het probleem is.
 
Thanks snowke! Ik denk dat ik mijn trainingsmax hier wél op kan baseren, aangezien dat toch 90% van daadwerkelijke max is. Daarnaast kan ik me niet herinneren wanneer ik voor het laatst de riem heb gepakt voor het squatten, was erg onwennig, deze wil ik vaker pakken in trainingen zodat ik er wat meer uit kan halen. Voor de komende 3 weken geldt dan ook;
Main squat dag met riem + tweede squat dag ook paused (of een variant die er op lijkt) squats meenemen, aangezien de kracht onderin het probleem is.
Niet helemaal met je eens (het 2e gedeelte).

Ik begrijp niet waar je vandaan haalt dat onder je probleem is. Ik zie je juist failen op het midden. Als je goed kijkt, zie je dat je benen bijna gelocked zijn, maar je nog te ver naar voren hangt. Ik zou zeggen:
- sprong oefeningen doen, zodat je nog sneller uit "the hole" komt en zo "door de weakness heen ramt".
- goodmorning varianten doen 8-12 reps, perfecte techniek. Hammies, rug en glutes sterker maken zodat je niet naar voren valt.
- abs moeten sterker, ook alweer om te voorkomen dat je naar voren valt. Sit ups/leg raises in de 8-12 rep range.
- main werk squats zelfde houden. Goed houden wat goed is. Je squat is vooruit gegaan en ziet er verder prima uit, dus geen reden om "the core of your workout" te veranderen.
 

Bijlagen

  • jesper.png
    jesper.png
    340,5 KB · Weergaven: 75
Niet helemaal met je eens (het 2e gedeelte).

Ik begrijp niet waar je vandaan haalt dat onder je probleem is. Ik zie je juist failen op het midden. Als je goed kijkt, zie je dat je benen bijna gelocked zijn, maar je nog te ver naar voren hangt. Ik zou zeggen:
- sprong oefeningen doen, zodat je nog sneller uit "the hole" komt en zo "door de weakness heen ramt".
- goodmorning varianten doen 8-12 reps, perfecte techniek. Hammies, rug en glutes sterker maken zodat je niet naar voren valt.
- abs moeten sterker, ook alweer om te voorkomen dat je naar voren valt. Sit ups/leg raises in de 8-12 rep range.
- main werk squats zelfde houden. Goed houden wat goed is. Je squat is vooruit gegaan en ziet er verder prima uit, dus geen reden om "the core of your workout" te veranderen.
Daar kan ik me wel in vinden. Thanks voor de tips!
 
die 152.5 zal ook afgekeurd worden. no offense maar die word 100% afgekeurd.
 
Avondje rustig op de bank dus ff wat yt filmpjes terug gekeken

Eentje uit de oude doos, voordat ik stopte met trainen, volgens mij zelfs nog pre-operatie
Datum onbekend, ergens 2018 denk ik @100x1

Na de opening van de gyms weer 2 maanden volop aan de bak

07/09/2020 @102,5x8

10/10/2020 @122,5x8
Correct me if im wrong, maar deze squats zijn minder diep dan die 160 die jezelf afkeurt.
 
Correct me if im wrong, maar deze squats zijn minder diep dan die 160 die jezelf afkeurt.
Als je ze op het laagste punt op pauze zet (bij die 122,5 niet te zien want kut angle), zullen die wel goed zijn, heupgewricht onder knie. Die 100 is wel heel erg slecht, maar dat is gelukkig ook al een tijd geleden.
 
Aiiiiiiiiiiiii
Squatss
Warming up, standaard
120x1
130x1
140x1
152,5x1 (geen 150, want wilde perse net even iets zwaarder dan Sammie64).
Riem om;
160x1 FAIL, niet diep genoeg, denk ik? Of de angle? Voor de zekerheid maar afgekeurd.
160x1 FAIL, ja, gewoon niet :roflol:
Vies tering jong ben je. Even die 2,5kg erboven gaan zitten he viezerik :scold::scold:
 
Nog wat nuttigs te melden? Nee niet echt.
Voeding;
~3650cal

Screenshot_20201025-203153_MyFitnessPal.jpg
 
Schuldgevoel loop;
~3000m, afwisselend wandelen met joggen obv random chill Spotify afspeellijst. 2min joggen, lichte pas @7-8min/km en 2min wandelen. Ging echt verassend goed, helemaal als ik kijk naar de afgelopen tijd.

Voeding;
~3500cal
Screenshot_20201026-194342_MyFitnessPal.jpg


Ex een shitload aan marsepein balletjes + gevuld speculaas
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven