MuscleMeat

NSFW! Tren & Jerry’s (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
Update; beetje hardlopen af en toe, als ik me heel erg verveel. Nog geen alcohol oid gehad dus dat zal wel helpen om spieren beetje te behouden. Cals op 3200, precies op gewicht gebleven muv de kerstdagen :marvin:.

Hardlopen gestart op 1min joggen / 2min wandelen x10 sets, half uur totaal dus.
Net 1.50min joggen / 1.10min wandelen, oprecht geen idee hoe strava de snelheid en tijd registreert;
20201228_154832.jpg

Al met al best tevreden over de hardloopprogressie, voor een rokende powerlifter op het randje van overgewicht heb ik niks te klagen.

Hoop dat Mentat en Sparks79 trots zijn :o
 
Met 90 kg op 1,93 heb je geen overgewicht, dan was ik allang obese (misschien is dat ook zo lol)
Dat je rookt is wel fucked, wat rook je?
 
Met 90 kg op 1,93 heb je geen overgewicht, dan was ik allang obese (misschien is dat ook zo lol)
Dat je rookt is wel fucked, wat rook je?
Grens ligt op 93kg toch? Scheelt niet veel :p. Is ook niet zo erg, alleen liep een stuk makkelijker op 63kg, laat ik het zo zeggen.
Chesterfield :banana:.
 
En? Nog een beetje bezig
 
8, 9, 10 vandaag om 12:26 voor het laatst gezien
 
Even serieus, atm niets bijzonders om te loggen. Zie dat het volume aardig weg is, maar gewicht nog altijd hetzelfde, iets gedropt ivm stoppen creatine. Loop af en toe een rondje hard, doe om de dag een stuk of wat pushups en probeer een paar keer per week wat mobiliteitswerk te doen in de schouders en heupen.
 
Screenshot_20210120-123520_Strava.jpg

Screenshot_20210120-123549_Strava.jpg


Voor de liefhebbers de laatste twee rondes van vorige week :banana:
 
Je maakt mij niet wijs dat het toeval is dat de bovenste eruit ziet als een hoofd dat eten naar binnen werkt en de onderste als een gestileerde opgestoken middelvinger.

Ben benieuwd naar je volgende figuurtjes, sommige mensen maken daar echt een hobby van.
 
Je maakt mij niet wijs dat het toeval is dat de bovenste eruit ziet als een hoofd dat eten naar binnen werkt
Gaat het wel goed met je? Soms moet je ook even een cheat doen tussen het cutten door :D
 
Je maakt mij niet wijs dat het toeval is dat de bovenste eruit ziet als een hoofd dat eten naar binnen werkt en de onderste als een gestileerde opgestoken middelvinger.

Ben benieuwd naar je volgende figuurtjes, sommige mensen maken daar echt een hobby van.
Voor de rest alles goed Mentat?
 
Gaat het wel goed met je? Soms moet je ook even een cheat doen tussen het cutten door :D

Voor de rest alles goed Mentat?
Dit fenomeen heet Strava Art en is bij sommige Wandelaars, Wielrenners en Hardlopers een dingetje.

Probeer je aardig te zijn en er nog iets van te maken... Je zegt bij een kindertekening toch ook niet dat die harken niet op handen lijken! :p
 
Dit fenomeen heet Strava Art en is bij sommige Wandelaars, Wielrenners en Hardlopers een dingetje.

Probeer je aardig te zijn en er nog iets van te maken... Je zegt bij een kindertekening toch ook niet dat die harken niet op handen lijken! :p
:aai: ach gossie, ik dacht alleen: als je DAAR een etend hoofd in ziet moet je wel heel erge hongergevoelens hebben. Maar misschien speel ik de psychoanalyticus..... moet ik niet doen :o
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven