XXL Nutrition

SBD Gainz (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Hier wilde je eigenlijk 160 kg dl?
Ja misschien iets te wild in het hoofd. Vond het bij 140 wel welletjes. Was te druk met techniek bezig
 
laatste training van de week. vandaag lekkere hapjes. of pizza of patatjes :)

Training E
TEMPO Close Grip Benchpress (4 sec. excentrisch & 1 sec. pauzeren)
60kg x 6, 54.5kg x 5,5,5

Wide Grip Latpulldown
66kg x 7, 52kg x 11,9,7

Seated Dumbbell OHP
17,5kg x 15,15,15

Lat Prayers
27,5kg x 15,15,15

Bayesian Lateral Raise
5,5kg x 12,12,12

Unilateral Tricep Pushdown
5,5kg x 18,18,18
 
Begin oktober shape update.
Week gemiddeld gewicht: 82.2kg

Fijn weekend!


20201003_124225.jpg
 
aangezien ik een luie hond ben zal ik niet alle assistance ook gaan loggen.

maandag:
train A

Paused Benchpress Singles
92,5kg x 5 singles

Paused Benchpress
77,5kg x 3 x 6,5,4

Dinsdag:
train B

Low Bar Competition Squat Singles
127,5kg x 3 singles

Low Bar Competition Squat
110kg x 6,5,5
 
ook heb ik een nieuw doel. misschien wel voor ergens midden/eind 2021.
maar zou graag eens een PL wedstrijd mee willen doen. aangezien ik compentief mee doen echt super vind en het meeste plezier uit SBD haal.

nu dat ik onder een coach valt die hier veel kennis van heeft en sprongen in techniek echt keihard gaan.
zal ik dit binnenkort ook bespreken met hem.
 
Van wie heb je eigenlijk coaching? En wat houden de "Competition squat singles" in tegenover normale singles?
 
Van wie heb je eigenlijk coaching? En wat houden de "Competition squat singles" in tegenover normale singles?
ik krijg coaching van @thedeadliftbear

dat je voldoet aan de eisen van een comptetion, altijd diep genoeg. altijd uitlocken (logisch ook met een single)
 
ik krijg coaching van @thedeadliftbear

dat je voldoet aan de eisen van een comptetion, altijd diep genoeg. altijd uitlocken (logisch ook met een single)
Ah, check. Eigenlijk dus een normale goed uitgevoerde squat :p

Wel lekker bezig!
 
Wanneer je @thedeadliftbear intikt op google en deze guy op insta krijgt :roflol: Wat voor coaching krijg jij ook alweer Furryx94 :ds:?
1602149809054.png
1602149830747.png
 
donderdag
TEMPO Benchpress (5 sec. excentrisch)
70kg x 6,5,5,5

+
Unilateral Latpulldown
Flat Dumbbell Press
DB Floorpress
Reverse Bayesian Fly
High Facepull
DB Spider Curl

vrijdag
Deadlift Sinlges
140kg x 5 singles

Deadlift
115kg x 3 sets 6 reps

+
TEMPO High Bar Squat (4 sec. pauzeren onderin)
Barbell Bulgarian Split Squat
Unilateral Leg Extension

Zaterdag
TEMPO Close Grip Benchpress (3 sec. excentrisch)
55kg x 7,7,7,7

+
Wide Grip Latpulldown
Seated Dumbbell OHP
Lat Prayers
Bayesian Lateral Raise
Unilateral Tricep Pushdown
 
beste logger dat ik ook ben.

deze week een nieuwe week. weer singles en daarna setjes vol maken. geen amraps meer maar gewoon complete sets maken met reptarget.
 
ook heb ik een nieuw doel. misschien wel voor ergens midden/eind 2021.
maar zou graag eens een PL wedstrijd mee willen doen. aangezien ik compentief mee doen echt super vind en het meeste plezier uit SBD haal.

nu dat ik onder een coach valt die hier veel kennis van heeft en sprongen in techniek echt keihard gaan.
zal ik dit binnenkort ook bespreken met hem.
mooi man. doen die wedstrijd :thumbup:
nog leuk wat tijd voor een goede voorbereiding,
en zoals je al zei, ga je lekker vooruit de laatste tijd, als je dat nog een beetje kan doortrekken komt het best goed.
 
mooi man. doen die wedstrijd :thumbup:
nog leuk wat tijd voor een goede voorbereiding,
en zoals je al zei, ga je lekker vooruit de laatste tijd, als je dat nog een beetje kan doortrekken komt het best goed.
zeker. vind het ook weer een mooi meetpunt om uiteindelijk het verschil te zien tussen 1e wedstrijd en misschien wel een 2e als ik het leuk vind.
zie mijzelf graag verbeteren over de tijd. dat is ook de reden waarom wij zo druk zijn met de sport toch :)
 
Cpeten is geweldig! En je hebt zeker ervaring nodig. Aardig wat mensen gezien die hun eerste wedstrijd verkeerd inschatten, zenuwachtig worden en floppen. Zet je doel op jezelf meten en lol maken! Dan kan het niet fout gaan 👍
 
Cpeten is geweldig! En je hebt zeker ervaring nodig. Aardig wat mensen gezien die hun eerste wedstrijd verkeerd inschatten, zenuwachtig worden en floppen. Zet je doel op jezelf meten en lol maken! Dan kan het niet fout gaan 👍
doel is nog ver weg. wil eerst zeker zijn van een goede techniek en leuke cijfers.
heb het wel al kenbaar gemaakt bij mijn coach en ik weet zeker dat ik hierin goede begeleiding in ga krijgen.
 
Back
Naar boven