Fitness Seller

SBD maatvoering knee pads

Bezoekers in dit topic

Raphie

Competitive Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
24 mrt 2008
Berichten
1.901
Waardering
2.105
Lengte
1m92
Massa
102kg
Vetpercentage
25%
Ik wil graag wat SBD knee pads bestellen, maar hoe kan ik het beste mijn maat bepalen? Meet ik direct onder en boven het kniegewricht, of iets hoger en lager richting dij / kuit?
hoe tight is tight t.o.v regular? Mag van mij wel een beetje stijf, maar niet zo dat ik m’n knieholtes kneus bij doorzakken.
bestel het liefst in één keer goed ipv meerdere maten bestellen en retouren e.d. Bedankt voor je advies,
 

Op de internationale SBD site staat rechts onder ''how to measure'' veel beter uitgelegd hoe je moet meten dan op de Nederlandse site.
De tight is echt wel pittig strak. Met warm weer of als je grote kuiten hebt is het een hell om die aan te trekken. De weightlifting sleeves zijn wat soepeler dan de reguliere sleeves.
Mijn ervaring is dat de reguliere sleeves echt ideaal zijn om te maxen, maar de weight lifting sleeves zijn comfortabeler tijdens trainingen. Ik heb uiteindelijk een setje van beide, maar train hoofdzakelijk met de dunnere (5mm) weightlifting sleeves.
 
Setje 2xl besteld kniegewricht en breedste punt kuit beiden 44cm (ecto legs for life) :roflol: Ook setje wrist wraps medium
 
Setje 2xl besteld kniegewricht en breedste punt kuit beiden 44cm (ecto legs for life) :roflol: Ook setje wrist wraps medium

Ik weet niet hoe groot je bent, maar 2Xl droog ik als redelijk losse trainingssleeves toen ik 160 woog..
 
Ik ben 1.92m zowel knie als kuit zijn maar 44cm maar dat zou volgens de tabel op global site 2xl moeten zijn. Het leek mij ook al groot,
 
 
Ik had ook XXL besteld maar zaten mij te ruim bij mijn knieën. XL zit prima en krijg ik maar net met bloed, zweet en tranen over mijn kuiten.
 
ThnX, Hij komt ook met 44cm kniegewricht op 2XL, zal dan toch wel goedkomen?
 
Ik had ook XXL besteld maar zaten mij te ruim bij mijn knieën. XL zit prima en krijg ik maar net met bloed, zweet en tranen over mijn kuiten.
Dat “probleem” heb ik niet, mijn kuitjes zijn ook maar een measely 44.5cm :roflol:
 
Dat “probleem” heb ik niet, mijn kuitjes zijn ook maar een measely 44.5cm :roflol:
Mijne zijn rond de 46-47 cm. Ene kant is een cm dikker. Die man in het filmpje heeft volgens mij nog dikkere kuiten, maar dat is grotendeels vet. Ik heb het vermoeden dat een vettige kuit van 47 cm makkelijker meevormt bij het aantrekken van een sleeve dan een kuit van 47 cm met pure spiermassa.
 
Dat geloof ook ook wel, ik heb geen referentie en anders maar omruilen.
 
Shit man xxl en xl loool. Hier zit ik met een M en een S als ik kortbij maxing day kom. Feelsectoman!
 
Mijn aanname is dat, zoals per tabel, voor 44cm 2xl idd ”goed” zit, misschien is “regular“ wel te los. We gaan het meemaken.
 
2XL was idd niet strak genoeg, vandaag bij SBD omgeruild voor L
deze zit superstrak, maar gaat nog iets rekken.
tevens SBD gevraagd of er interesse is voor een powerbuy
en ze willen wel iets regelen voor het forum als er animo is.
Daar zal ik in overleg met moderators anders een apart topic voor openen.
 
In for the power buy
 
Ik had ook XXL besteld maar zaten mij te ruim bij mijn knieën. XL zit prima en krijg ik maar net met bloed, zweet en tranen over mijn kuiten.
Ik kreeg mijne altijd heel makkelijk aan. Totdat ik besloot om begin van de zomer mn benen te scheren. Sleeves dan aan proberen te krijgen was al een training op zich
 
Ik kreeg mijne altijd heel makkelijk aan. Totdat ik besloot om begin van de zomer mn benen te scheren. Sleeves dan aan proberen te krijgen was al een training op zich
Kon je dat niet wat eerder zeggen:roflol: heb toevallig een paar uur geleden mijn benen geschoren:o
 
De L’s zijn me toch net te strak boven de kuit, de band aan de onderkant knelt de kuit af, morgen toch maar naar de XL dan
 
De L’s zijn me toch net te strak boven de kuit, de band aan de onderkant knelt de kuit af, morgen toch maar naar de XL dan
Ze rekken in de loop van tijd nog een stuk op 👍 mijn xl zat eerst pijnlijk en is nu een snug fit geworden
 
Back
Naar boven