AndroidHealthClinic

SBD powerlift riem

Bezoekers in dit topic

Lijkt me net niet. Dat kost teveel voor producten waarvoor klanten toch nauwelijks terugkeren.
1x een riem verkocht kopen de meesten er nooit een 2de. Zo'n ding gaat gigantisch lang mee.
En die 1ne riem is verkocht. Maakt dus nog weinig uit of die klant er echt tevreden mee is of niet. De hele afhandeling van het terug nemen van zo'n riem en een nieuwe riem bezorgen doet een eventuele winst die men zou boeken door de verkoop van wat knee sleeves of een t-shirt of ... compleet teniet.
Dus, nope, daar gaan ze niet veel energie in steken.
Nou, ik zal iig na het lezen van dit topic niet eens meer overwegen om daar ooit iets te kopen...
 
Nou, ik zal iig na het lezen van dit topic niet eens meer overwegen om daar ooit iets te kopen...
Mja, als ze dat bij 1 op de 500 riemen aan de hand hebben denk ik dat het hen niet zoveel pijn zal doen hoor.
Voor producten waarvoor je regelmatig opnieuw bij de verkoper terecht komt wordt er meestal veel betere service geleverd. Kijk maar naar b.v. XXL.
 
Mja, als ze dat bij 1 op de 500 riemen aan de hand hebben denk ik dat het hen niet zoveel pijn zal doen hoor.
Voor producten waarvoor je regelmatig opnieuw bij de verkoper terecht komt wordt er meestal veel betere service geleverd. Kijk maar naar b.v. XXL.
Ja, klopt, zo ver had ik er nog niet over nagedacht maar als ik €200 betaal voor een riem wil ik toch wel degelijk geholpen worden als er een probleem blijkt te zijn.
 
Ja, klopt, zo ver had ik er nog niet over nagedacht maar als ik €200 betaal voor een riem wil ik toch wel degelijk geholpen worden als er een probleem blijkt te zijn.
Ja, dat ben ik volledig met je eens.
Maar economie werkt niet altijd zoals de consument het graag zou willen. ;)
 
Ja, klopt, zo ver had ik er nog niet over nagedacht maar als ik €200 betaal voor een riem wil ik toch wel degelijk geholpen worden als er een probleem blijkt te zijn.

Voor €200 verwacht ik er verdorie een lapdance van een ingehuurde fitchick bij :')
 
update: contact gehad met SBD. Ze vinden dat ik onvolledig ben en hun in een negatief daglicht zet.

Laat ik voorop stellen dat dit topic niet is aangemaakt om SBD negatieve reviews te geven. Ik doe hier naar eer en geweten mijn verhaal zonder dat ik bewust dingen weglaat.

SBD vond het verhaal onvolledig omdat ik niet heb vermeld dat zij kostenloos mij 1x een nieuwe riem hebben toegestuurd omdat ik zelf de verkeerde maat de eerste keer heb besteld.

De riem die ik toen kreeg in maat M kwam beschadigd uit de verpakking.

Daarnaast hebben ze geopperd “misschien ks het een optie dat u de riem terugstuurt, geld terug krijgt en een riem haalt van een merk waarover u wel tevreden bent”

Ik heb gezegd dat ik het liefst een SBD riem wil omdat hun buckle techniek handig is en fijn voor mijn forse onderarm blessure. Maar dat als het niet anders kan het maar moet.

Dus. Even in het kader van volledigheid.
 
Voor dat geld verwacht je op ten minst toch een beetje goede klantenservice.
Ik verwacht sowieso een goede klantenservice. Ongeacht de kosten.

AlieExpress heeft ook goede klantenservice :P
 
update: contact gehad met SBD. Ze vinden dat ik onvolledig ben en hun in een negatief daglicht zet.

Laat ik voorop stellen dat dit topic niet is aangemaakt om SBD negatieve reviews te geven. Ik doe hier naar eer en geweten mijn verhaal zonder dat ik bewust dingen weglaat.

SBD vond het verhaal onvolledig omdat ik niet heb vermeld dat zij kostenloos mij 1x een nieuwe riem hebben toegestuurd omdat ik zelf de verkeerde maat de eerste keer heb besteld.

De riem die ik toen kreeg in maat M kwam beschadigd uit de verpakking.

Daarnaast hebben ze geopperd “misschien ks het een optie dat u de riem terugstuurt, geld terug krijgt en een riem haalt van een merk waarover u wel tevreden bent”

Ik heb gezegd dat ik het liefst een SBD riem wil omdat hun buckle techniek handig is en fijn voor mijn forse onderarm blessure. Maar dat als het niet anders kan het maar moet.

Dus. Even in het kader van volledigheid.
Dit klinkt wel heel anders dan de rest van het topic.
 
In eerder posts heb je het over ‘dikke pech!’ Nu bieden ze toch een oplossing.

Dikke pech was sowieso een verbastering. Letterlijk is er in de mail gezegd :

Dit zijn gebruikssporen van de riem, indien u de riem gebruikt zullen er altijd gebruiksporen erop ontstaan. Bij de vorige riem had u aangegeven dat de riem zo uit de verpakking kwam, vandaar dat we hem probleemloos omgeruild hadden. We kunnen deze riem helaas niet meer ruilen aangezien de sporen gekomen zijn nadat u ze gebruikt hebt. Daarnaast hebben we vernomen dat u de riem ten tijde van ruilen ook gecheckt had of deze goed zat.

Bovenstaande komt op mij hetzelfde over als “dikke pech” maar wellicht ligt dat aan mij. En indien dat zo is, dan mea culpa.

Kijk ik vind cashback de laatste optie. Waarom? Omdat ik een riem heb besteld,na veel wikken en wegen, er 215 euro voor heb neergeteld en dan vervolgens een beschadigde riem heb tot 2x toe. Ik wil gewoon graag een deugdelijk product. Hetzelfde product dat ik heb besteld.

Want alle andere lever belt’s moet je dus met schroeven vastzetten. En dat vind ik nogal kuttig.

Overigens weet ik niet of er een oplossing is want reactie van het hoofdkantoor moet afgewacht worden.

Heb wel gevraagd of die cashback optie nog staat, gezien ik mijn wedstrijd nader en ik echt een riem nodig heb.
 
Voor dat soort bedragen verwacht je gewoon customer service. Bij webwinkels mag je volgens de wet dingen terugsturen. Tuurlijk als je het al uit hebt gepakt en gebruikt veranderd dit, maar als er dan aantoonbaar een defect is opgetreden lijkt mij dat ook onder garantie vallen. Als ze mij dan zouden afschepen zou ik ook negatieve reviews gaan verspreiden. Fuck dat je mag zelf dingen van een euro terug brengen naar bouwmarkten of de hema, ikea of whatever. Stellen ze geen enkele vraag krijg je gewoon contant je geld terug.
 
Voor dat soort bedragen verwacht je gewoon customer service. Bij webwinkels mag je volgens de wet dingen terugsturen. Tuurlijk als je het al uit hebt gepakt en gebruikt veranderd dit, maar als er dan aantoonbaar een defect is opgetreden lijkt mij dat ook onder garantie vallen. Als ze mij dan zouden afschepen zou ik ook negatieve reviews gaan verspreiden. Fuck dat je mag zelf dingen van een euro terug brengen naar bouwmarkten of de hema, ikea of whatever. Stellen ze geen enkele vraag krijg je gewoon contant je geld terug.

Ik ben het met je eens, tot op het punt van negatieve reviews.

Dit is geen negatieve review. Ik roep niet op om nooit meer bij sbd te kopen he.

Ik doe hier mijn ervaring kenbaar maken én vragen of mensen met dezelfde riem dit ook hebben.

Kom net van training in Amsterdam. Daar hadden 5 teamgenoten hun riem mee. Allemaal niks mee aan de hand. Schroeven glad, geen krassen. Allemaal meer dan 4 maanden in gebruik ook.
 
Ik bedoelde ook niet dat jij een negatieve review schreef, maar dat ik dat zou doen :)
 
Ik heb een keer een mail gestuurd naar SBD dat ik mijn sleeves wou ruilen vanwege de maat. Nooit een reactie op gekregen.
 
Je had gewoon een wahlanders moeten kopen.
Sbd belt is echt veel te duur voor wat je krijgt
 
Back
Naar boven