Fitness Seller

SBD riem (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

g-men heeft deze sinds kort. Hij is er geloof ik wel erg tevreden mee. Maar wellicht kan ie hier zelf nog z'n ervaring delen.
 
heb jarenlang met een double prong van body en fitshop getraind van een paar tientjes en nu sinds een half jaar oid de sbd belt. ja, de sbd belt is kwalitatief een stukje beter en persoonlijk vind ik het leversysteem erg fijn, maar ze doen beide gewoon wat ze moeten doen
 
Ik heb hem net. Heb er heel wat gehad. Standaard 10mm strengthshop was prima. De 13mm fortius gebruik ik nog steeds het meest. De sbd is een paradepaardje. Kon hem krijgen en toen gedaan want is gewoon pure bling en het is soms ook leuk om zoiets te hebben. Ja als je geld zat hebt kun je voor de sbd gaan. Zo niet dan zou ik die van strengthshop halen.
 
RockOfAges wat bedoel je met het ‘leversysteem’?
In plaats van dit
1595715143298.jpeg

Heeft ie nu een riem met zo’n systeem:
1595715324814.jpeg

Dan heb je dat gedoe met die standaard riem niet meer, deze is op de maat van je middel afgesteld
 
Ik zou graag zo'n riem willen hebben maar helaas iets boven mijn budget.

Voor nu werkt een normale lever belt ook prima.
61V%2B9GMhSDL._AC_SL1332_.jpg
 
Ik heb op dit moment een SBD belt, hiervoor had ik een strengthshop lever belt (10mm versie). De SBD belt is harder, biedt meer support, makkelijk verstelbaar en ziet er natuurlijk leuk uit. In alle aspecten iets beter, hiervoor moet je helaas wel 2x zoveel betalen tov simpelere belts. Als geld geen probleem is voor jou en je wilt de beste belt dan zou ik voor de SBD gaan, als je voor de beste kwaliteit/prijs verhouding wilt gaan dan is een strengthshop belt een betere keuze.
 
Hai, ik heb idd de sbd besteld en reeds mee getraind. Een verademing. Kost idd meer, maar dat is het me dubbel en dwars waard. Thanks voor jullie advies.
 
Hai, ik heb idd de sbd besteld en reeds mee getraind. Een verademing. Kost idd meer, maar dat is het me dubbel en dwars waard. Thanks voor jullie advies.
nice, meteen tegoei :)
ben er ook hard over aan het twijfelen. Als ik de 200squat doe ik de riem mezelf cadeau :p
 
Wahlanders juist de perfecte combi van lever en prong.
 
Koop Wahlanders ipv een modieus SBD riempje

Ik kan de link niet leggen naar modieus. Maar goed, zal wel komen, omdat mijn jaren oude scapino/bristol joggingbroeken beter staan dat die riem. Voor mij persoonlijk de beste keuze riem die ik kon maken.
 
Ik zou voor een 13mm IPF lever belt van strenghtshop gaan. :) SBD is tof, maar over het nou drie keer over de kop beter is..
 
Het leversysteem vind ik zelf enorm gemakkelijk. Je hoeft je niet meer moe te maken om het gaatje te vinden :p
Kost enkel wel véél geld vind ik zelf ook, maar het was er de moment voor. Anders had ik voor die van de strengthshop gegaan.
 
Back
Naar boven