Fitness Seller

SBD Wrist Wraps (Stiff / Flexible)

Bezoekers in dit topic

Ano_210923

Freaky Bodybuilder
Lid geworden
26 mei 2016
Berichten
5.459
Waardering
7.204
Lengte
2m30
Massa
160kg
Vetpercentage
> 50%
Allen,

Nu de lifts steeds verder omhoog gaan denk ik dat de stap naar het halen van een setje wrist wraps steeds dichterbij komt. Denk er met name voordeel uit te halen op de lowbar squat, aangezien ik een grip prefereer met de duimen om de stang lijkt het me wat om voor de triples en singles aangezien de druk toch wel toe begint te nemen.

Nu de vraag, wat raden jullie aan mbt merken, lengtes en stijfheid. Zag bij SBD dat ze drie maten hebben en twee verschillende categorieën van stijfheid, stiff en flexible.

Gebruik zal misschien ooit ook bij bankdrukken zijn, maar dat is voor nu verreweg van nodig. Focus ligt op de lowbar squat. Graag in ieder geval goedgekeurd voor wedstrijden, misschien dat dat het ooit nog gaat worden ;).

Thanks alvast!
 
heb zelf de medium stijve, maar dat is vooral omdat ik die kon overkopen van een vriend. flexibel is echt stijf genoeg als je geen 200 kg bankdrukt. zou voor de medium flexible gaan
 
heb zelf de medium stijve, maar dat is vooral omdat ik die kon overkopen van een vriend. flexibel is echt stijf genoeg als je geen 200 kg bankdrukt. zou voor de medium flexible gaan

Dat gaat hem sowieso niet worden, streven ligt bij de helft :roflol:. Thanks, die gaan het zeer waarschijnlijk worden.
 
Back
Naar boven