AndroidHealthClinic

sbdapparel ervaringen??

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.

Vincent93

Cool Novice
Lid geworden
21 jun 2016
Berichten
86
Waardering
32
Lengte
1m73
Massa
102kg
Hallo,

Ik weet niet zeker of dit het goede forum is om dit topic te plaatsten maar aangezien SBD Nederland met strongman en powerlifting te maken heeft zet ik het maar hier neer.

Het is nu inmiddels 2 weken geleden sinds ik SBD elbow sleeves besteld heb in maat L. Volgens de chart waar de maten op staan had L mij nog net moeten passen. Ik heb ze ongeveer een half uur gedragen binnen huis om te kijken hoe ze voelen maar zitten toch veel te straks helaas. Ik heb ze een mail gestuurd om te vragen of ik het kan omruilen in maat XL. Na een paar dagen krijg ik eindelijk een reactie en zeggen ze dat ik het terug moet sturen naar een adres wat hun aan mij hadden gegeven in de mail en nog een keer opnieuw 6,95 moest betalen voor de verzending van de nieuwe sleeves. Nou dus dat heb ik allemaal gedaan. Na weer opnieuw meerdere mails te hebben gestuurd om te vragen of ze het ontvangen hebben krijg ik na bijna een week eindelijk een reactie en zeggen ze dat ze het niet ontvangen hebben.... Ik heb mijn afzender achterop gezet dus als hun een adres aan mij hadden doorgeven die niet bestaat had ik het wel weer terug moeten ontvangen op mijn eigen adres wat dus nooit gebeurt is. Dus het moet daar zijn aangekomen. Nou na weer iets van 3 mails verstuurd te hebben krijg ik gewoon weer helemaal geen reactie (inmiddels alweer bijna 5 dagen sinds hun laatste reactie.)

Dusja... Mijn vraag is zijn er meerdere mensen hier op het forum die zulk soort ervaring hebben met sbdapparel?? Is het normaal voor hun dat ze maar 1 keer per week op hun mail kijken ofzo? Ik heb zo ook meerdere keren geprobeerd te bellen maar er word helemaal niet opgenomen. Ik begin me nu toch wel echt af te vragen of ik nog ga krijgen waar ik voor betaald heb of gewoon genaaid word.

Groet
 
Berichtje sturen via fb chat.
 
Ik heb al een reactie gehad op hun facebook. Vreemd dat ze daar wel zo snel reageren. Maar ze zeggen nog steeds dat ze het niet ontvangen hebben maar hebben wel een nieuw paar naar mij opgestuurd vandaag. Dusja probleem opgelost topic mag wat mij betreft dicht.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven