Fitness Seller

SBS 6 Reportage (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

wackonielsie

Freaky Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
15 dec 2005
Berichten
4.953
Waardering
9
Lengte
1m87
Massa
125kg
Vetpercentage
22%
strax op SBS 6 reportage over krachtsporten en bodybuilding;)
checken dus!!:D
 
wanneer? wat wie etc? :P
 
24 mei 2009 23.15 uur SBS 6
 
Joanna thomas komt er in voor.. ze wil koste wat kost miss olympia worden;)

hoorde t net zeggen:P
 
oude rapportage, meeste zullen hem al kennen.

d
 
Ik niet, is het de moeite?
 
Ze is genadeloos buff.
 
Ik heb het begin gemist....
Is het mogenlijk om het ergens terug te kijken? (i-net?)
 
geeen idee.. wel impressive zoals ze dr uit ziet.. maar ze is never natuurlijk(zoals ze zelf beweert)
 
geeen idee.. wel impressive zoals ze dr uit ziet.. maar ze is never natuurlijk(zoals ze zelf beweert)

Beetje raar gevoel bij het kijken hiervan, BB is echt niet mijn ding maar wel respect. In mijn ogen zijn muscles nothing without strenght! En over het al dan niet gebruiken, tsja.. Moeilijk te ontkennen lijkt me
 
Kunnen ze niet gewoon pumping iron op tv laten zien ipv van die freakshow shit?
 
Beetje raar gevoel bij het kijken hiervan, BB is echt niet mijn ding maar wel respect. In mijn ogen zijn muscles nothing without strenght! En over het al dan niet gebruiken, tsja.. Moeilijk te ontkennen lijkt me

De verhouding massa/kracht is natuurlijk een stuk groter dan bij powerlifters, maar het is nou ook niet alsof zo'n wijffie totaal geen gewicht kan verslepen.

Wel grappig om zo al die opgedofte manwijven backstage te zien. Allemaal van die veels te overdreven kapsels en cheap-ass makeup, en dan zo'n mega mannelijk gelaat er bij.
 
geeen idee.. wel impressive zoals ze dr uit ziet.. maar ze is never natuurlijk(zoals ze zelf beweert)

Ze zei, sarcastisch, iets van: Ja we nemen pillen daarom zien we er zo uit.

Ze zegt niet dat ze ze niet neemt. ze zegt alleen dat ze haar fysiek te danken heeft aan haar mindset en niet aan pillen en injects.
 
Back
Naar boven