AndroidHealthClinic

SBS6 'Gestalkt' (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

''Het spijt me naar iedereen toe die ik met mijn probleem heb belast hopelijk kan men mijn situatie beetje begrijpen er word zoveel verteld en soms reageert men verkeerd.Ik hoop dat men me na een tijdje vergeeft en ik wens agnes geen slecht toe maar had wel verwacht dat ze beetje reëel zou zijn geweest',er is zoveel kwaad gebeurd maar ik stond er alleen e niks voor en had soms iemand nodig om op terug tevallen het spijt me voor cris want in het verleden is hij nog al belast geweest met onze problemen dan was het agnes. Het ad nooit zover mogen komen ik spreek mezelf niet goed we hebben elkaar zoveel pijn gedaan het had niks meer met onze breuk temaken, Daarvoor mijn oprechte spijt naar iedereen die er bij betrokken was maar zou agnes en haar kleintje niks slechts toewensen en dat bericht op facebook gister was een reactie op agnes want was ook n iet helemaal fair me te betichten van diefstal en vrienden van me te bellen maar tis gebeurd hierbij wens ik iedereen een goede kerst en laat ons ajb laten rusten want het is gewoon uit de hand gelopen .''

December 2013.

http://www.facebook.com/wim.steurbaut?fref=ts

Heel veel foto's staan er niet op.
 
BRESKENS

BRESKENS REPRESENT

heb hier niks mee te maken though
 
Wim Steurbaut is 2e geworden op het NK 2013 :D

edit: waren er al paar me voor
 
Leuk poppetje wel
 
''Het spijt me naar iedereen toe die ik met mijn probleem heb belast hopelijk kan men mijn situatie beetje begrijpen er word zoveel verteld en soms reageert men verkeerd.Ik hoop dat men me na een tijdje vergeeft en ik wens agnes geen slecht toe maar had wel verwacht dat ze beetje reëel zou zijn geweest',er is zoveel kwaad gebeurd maar ik stond er alleen e niks voor en had soms iemand nodig om op terug tevallen het spijt me voor cris want in het verleden is hij nog al belast geweest met onze problemen dan was het agnes. Het ad nooit zover mogen komen ik spreek mezelf niet goed we hebben elkaar zoveel pijn gedaan het had niks meer met onze breuk temaken, Daarvoor mijn oprechte spijt naar iedereen die er bij betrokken was maar zou agnes en haar kleintje niks slechts toewensen en dat bericht op facebook gister was een reactie op agnes want was ook n iet helemaal fair me te betichten van diefstal en vrienden van me te bellen maar tis gebeurd hierbij wens ik iedereen een goede kerst en laat ons ajb laten rusten want het is gewoon uit de hand gelopen .'' December 2013. http://www.facebook.com/wim.steurbaut?fref=ts Heel veel foto's staan er niet op.

Nu weet ik weer waarom ik nooit een facebooker zal aanmaken...

Hele emo-aandachts-levensverhalen,
gaap.jpg
 
hij heeft op vrije universiteit van amsterdam gezeten... ik gok, niet afgemaakt aan zijn taalgebruik te zien :(
 
Misschien heeft die bodybuilder wel een aangeboren hersenafwijking
 
''Het spijt me naar iedereen toe die ik met mijn probleem heb belast hopelijk kan men mijn situatie beetje begrijpen er word zoveel verteld en soms reageert men verkeerd.Ik hoop dat men me na een tijdje vergeeft en ik wens agnes geen slecht toe maar had wel verwacht dat ze beetje reëel zou zijn geweest',er is zoveel kwaad gebeurd maar ik stond er alleen e niks voor en had soms iemand nodig om op terug tevallen het spijt me voor cris want in het verleden is hij nog al belast geweest met onze problemen dan was het agnes. Het ad nooit zover mogen komen ik spreek mezelf niet goed we hebben elkaar zoveel pijn gedaan het had niks meer met onze breuk temaken, Daarvoor mijn oprechte spijt naar iedereen die er bij betrokken was maar zou agnes en haar kleintje niks slechts toewensen en dat bericht op facebook gister was een reactie op agnes want was ook n iet helemaal fair me te betichten van diefstal en vrienden van me te bellen maar tis gebeurd hierbij wens ik iedereen een goede kerst en laat ons ajb laten rusten want het is gewoon uit de hand gelopen .''

December 2013.

http://www.facebook.com/wim.steurbaut?fref=ts

Heel veel foto's staan er niet op.

Kon dit berichtje niet zo snel terugvinden op zijn Facebook, maar als dit echt in december 2013 is gepost... Dan zit er aardig wat tijd tussen de opname en de daadwerkelijke uitzending! Misschien is alles in de tussentijd juist wel weer helemaal goed tussen die twee. In ieder geval is het hele gezeik niet zo goed voor zijn imago.
 
Vrouwen... pofferdomme!
 
Neem soms ook contact op met mijn ex, gaat ze helemaal door het rooie. Ze heeft niet door dat ik dat net doe omdat ze dan helemaal door het rooie gaat.

putin-laughing.jpg
 
Lol die kerel ging gewoon aan de tren

edit: een psychisch gestoord persoon aan de tren
 
Back
Naar boven