MuscleMeat

SBS6 Overtreders (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

SjaakadeliC

Ripped Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
14 aug 2006
Berichten
3.501
Waardering
245
Lengte
1m81
Massa
115kg
Vetpercentage
22%
Komt nu blijkbaar in plaats van wegmisbruikers op tv op zondagavond.
Maar wat er allemaal in voorkomt... vorige week stonden ze scholieren te bekeuren op een voetpad en mensen die een biertje drinken.

Nu op tv: Mensen die 2 meter fietsen op een voetpad ook een bekeuring geven en bekeuringen geven aan mensen die een extra doos bij het oud papier zetten.

Hoe erg kan de Nederlandse tv zinken? :o
 
Reclame nu :(
 
Lol, je kijkt nog tv?
 
sterk, sterk
 
Een Nederlandse tv zinkt net zo diep als al die andere'' tot op de bodem.
 
Ze hadden het beter "Mierenneukers" kunnen noemen.

Maar je kunt zeggen wat je wilt, het geeft wel een eerlijk beeld van ze :)
 
Triest programma, wat een losers zijn die agenten toch.
 
Echt een sneu programma, wel dikke Ferrari zeg..[Link niet meer beschikbaar]
 
hebben die idioten niet door dat ze de politie alleen maar in het zwarte licht zetten??? dat hier belasting voor betaald wordt..... haha en een bekeuring van 70 euro aan een zwerver geven
 
Laatst bewerkt:
Die knakker die over het spoor liep terwijl de bellen rinkelden :o. Wat een mongool die prorail vent die daarvoor een bekeuring geeft. Ik was serieus gewoon doorgelopen en had die vent genegeerd en als ie aan me komt kan ie een paar tikken op z'n zielige bakkes krijgen
 
Die knakker die over het spoor liep terwijl de bellen rinkelden :o. Wat een mongool die prorail vent die daarvoor een bekeuring geeft. Ik was serieus gewoon doorgelopen en had die vent genegeerd en als ie aan me komt kan ie een paar tikken op z'n zielige bakkes krijgen

W-W-W-W-Wilcobreakerrrrr!!
 
Die knakker die over het spoor liep terwijl de bellen rinkelden :o. Wat een mongool die prorail vent die daarvoor een bekeuring geeft. Ik was serieus gewoon doorgelopen en had die vent genegeerd en als ie aan me komt kan ie een paar tikken op z'n zielige bakkes krijgen

:roflol:
 
hebben die idioten niet door dat ze de politie alleen maar in het zwarte licht zetten??? dat hier belasting voor betaald wordt..... haha en een bekeuring van 70 euro aan een zwerver geven

idd, respect voor de politie wordt zo alleen maar minder, niet dat het mij wat uitmaakt.
 
Gemiddelde straatagent zijn toch kansloze mensen.
 
[Link niet meer beschikbaar]

thx

---------- Post toegevoegd Mon 25 Jul 2011 om 11:49 ----------

wat een eikels, mag je nog niet eens met een open flesje bier rondlopen op straat?:roflol: wist ik nieteens
 
thx

---------- Post toegevoegd Mon 25 Jul 2011 om 11:49 ----------

wat een eikels, mag je nog niet eens met een open flesje bier rondlopen op straat?:roflol: wist ik nieteens

In belgie vast wel;)
 
Ik zit nu aflevering van vorige week te kijken, ja ik verveel me. Die gast die een boete krijgt voor dat blikje in het water, geniale vent "Helemaal Mooi".
 
Back
Naar boven