Je moet iets doen om het leven draaglijk te maken / houden

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

). +1Als je pas begint zou ik toch geen Wendler gaan doen. Of toch tenminste naar gevoel
verhogen ipv het schema aan te houden. Beginners gaan sneller vooruit dan wat
Wendler voorschrijft imo
Als je pas begint zou ik toch geen Wendler gaan doen. Of toch tenminste naar gevoel
verhogen ipv het schema aan te houden. Beginners gaan sneller vooruit dan wat
Wendler voorschrijft imo
+1
Had niet anders verwacht bij het lezen van dit log dat bij de minste tegenstand het schema weer de kast in gaat.
Staan ook veel tegenstrijdige signalen in je post. Je hebt je besluit al genomen dus ga ik niet meer de moeite doen je van het tegendeel te overtuigen.
Chick, ik vind het jammer dat jij dit schrijft. Jij weet als geen ander hoe k*t het is om van blessures terug te komen en wat blessures mentaal met een mens kunnen doen.
Chick, ik begrijp jou reactie wel. Toch hoop ik dat je mij wilt aanmoedigen in plaats van dergelijke kritiek geven (zie dikgedrukt)... Anyway, het motiveert me wel jou je ongelijk te bewijzen (no offence).
Als je repouts haalt van 10 reps ofzo, kan je gerust eens ipv 2.5kg, 5kg erbij doen.
Het is ok om rustig aan te doen, maar het moet ook wel een beetje uitdagend zijn
qua kracht. Volume draai je sowieso al in je BBB
je concludeert het zelf al in je laatste zin, het enige wat mc chick bedoelt is dat, de instelling "**** it, no matter what" moet zijn.
natuurlijk kan een blesure je de kop opsteken, maar die boost die je voelt na en training die je doodmaakt, maakt weer de balans op, om verder te gaan en enlke harder te knallen.
voortbordurend op de opmerkingen over wendler en ervaring.
daarbij zijn hier hele mooie topics te vinden, over wendler 5/3/1, maar mijns inziens, kun je veel harder gainen op splitschema's met isolatieoefeningen op de hoofdspiergroepen. en dat kan ook op 3, 4 of 5 dagen per week. net wat je wilt. je kan talloos en divers blijven combineren.
overal waar je iets lees over wendler, krijg je toch indirect de boodschap dat het meer een rawpower programma is voor de "iets" meer gevorderde trainer.
daarbij, zitten er hier genoeg jongens, waarvan ik eerder advies aan zou nemen dan een gemiddelde overall sportarts.
die sportartsen zijn, mijns inziens, halve diëtisten, en zijn eerder gemoeid zijn met mensen die last hebben van overgewicht en baseren hun kennis vooral op cardio om af te vallen.m aar goed wellicht heb jij een BB arts van herkomst en vergis ik mij.
maar de constatering van rokbe en mc chick zijn niet op niets gebaseert.
veel succes in ieder geval.