MuscleMeat

Nieuws schagencup open bankdruk wedstrijd

Bezoekers in dit topic

Zijn ook genoeg mensen die benchen met een riem en als ze in lijn van de Texel cup jureren is een riem toegestaan, maar ik geef geen garanties, want ik heb er geen reet over te zeggen :D
 
Ik was het glad vergeten trouwens, maar inschrijfgeld is onderweg :o
 
Mensen, alvast veel succes met de voorbereidingen en een fijne dag!
Gaat me helaas niet lukken mee te doen. Wss de volgende keer wel:thumbs:
 
Lijkt me wel leuk.. ff kijken of ik ga!
 
Heb me ingeschreven.
Inschrijfgeld moet daar worden betaald neem ik aan.
zie jullie ..groeten
 
Helaas net terug van een blessure, anders zeker meegedaan.
Kans is wel groot dat ik kom om wat jongens van onze sportschool aan te moedigen!
wel 200km vanaf mijn huis... >.<
 
Hey
Is er al een namenlijst bekend?.
wie van dbb doen mee?

groeten
 
klinkt zeker goed maar ik pas daar niet echt tussen met mijn 1x90kg ofzo haha :P heeel misschien kom ik even kijken, maar tis wel een uurtje rijden
 
morgen is het zo ver dan gaat de schagencup van start
er zijn al een hoop inschrijvingen maar er is nog er wat plek
je jkan je inschrijven tot een uur voor de wedstrijd begint
kijken mag natuurlijk ook
tot morgen allemaal
 
Nou, dat was een fijn dagje :)
De lokatie was erg chill en alles was uitstekend verzorgd. Het verliep niet allemaal vlekkeloos, maar over all een dikke vette pluim voor de organisatie.

Persoonlijk verliep het ook vrij aardig, heb de overwinning in de 80-100 klasse binnengeslaapt met een beurt van 175 kg bij mijn huidige 96,4 kg en die ging nog redelijk vlot omhoog moet ik zeggen. De 180 lonkt :)

Het lichaamsgewichtdrukken was precies zoals ik al verwacht had toch voornamelijk het feestje van de lichtere boyos, maar dat mocht de pret voor mij al niet meer drukken. Ben mijn precieze aantal reps vergeten, maar ik geloof dat ik op 25 of 26 zat bij 97,5 kg.

Een zeer waardig vervolg op de Texel Cup, moge deze wedstrijd een mooie traditie worden!
 
Gefeliciteerd, mooi gewicht waarmee je gewonnen hebt!
 
Nou, dat was een fijn dagje :)
De lokatie was erg chill en alles was uitstekend verzorgd. Het verliep niet allemaal vlekkeloos, maar over all een dikke vette pluim voor de organisatie.

Persoonlijk verliep het ook vrij aardig, heb de overwinning in de 80-100 klasse binnengeslaapt met een beurt van 175 kg bij mijn huidige 96,4 kg en die ging nog redelijk vlot omhoog moet ik zeggen. De 180 lonkt :)

Het lichaamsgewichtdrukken was precies zoals ik al verwacht had toch voornamelijk het feestje van de lichtere boyos, maar dat mocht de pret voor mij al niet meer drukken. Ben mijn precieze aantal reps vergeten, maar ik geloof dat ik op 25 of 26 zat bij 97,5 kg.

Een zeer waardig vervolg op de Texel Cup, moge deze wedstrijd een mooie traditie worden!

was zeker een fijn dagje
ging allemaal een stuk sneller dan zoals het geplanned was maar was zeker mooi om iedereen te zien benchen

Mijn opwarming was echt een ramp en had al grootse moeite met lichtere gewichten dus zag het niet helemaal zitten maar toen de wedstrijd eenmaal begon ging het echt prima. Uiteindelijk 1ste plaats gehaald in de 80 tot 100 klasse ( junioren ) met het gewicht van 125 kilo ( beetje ingehouden :o )

techniek is nog steeds een ramp maar daar ga ik zeker verandering in brengen en ben er uiteraard volgend jaar weer bij
 
weet iemand wat roderick had gedrukt?
 
lijkt me wel leuk, maar ik maak toch geen kans ;)

whahah
 
haha boeie ;)

ik maak toch geen kans ;)

ik druk nog niet zo lang!
 
Back
Naar boven