AndroidHealthClinic

schaken (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

ZoutZak

Huge Freak
15 jaar lid
Lid geworden
9 okt 2002
Berichten
9.198
Waardering
50
Lengte
2m
Massa
110kg
ik vroeg me af of er hier mensen rondlopen die een potje kunnen schaken. (ik dacht dat ik eref er een keer over hoorde ??? )
ik speel namelijk regelmatig op internet, is misschien leuk om een keer een potje te spelen tegen mede-bodybuilder :D
al verwacht ik niet dat schaken populair is onder bodybuilders, maargoed... ;)
grtz,
michel
 
Nou ik weet hoe het moet.... maar om nou te zeggen dat ik het ook echt kan, dat vinnik een groot woord :D!
 
Via welke site/programma speel je het?
 
Originally posted by zoutzak

al verwacht ik niet dat schaken populair is onder bodybuilders, maargoed... ;)


Wat bedoel je daar eigenlijk precies mee?
 
k heb vroeger zelfs op schaken gezeten... :D
 
Originally posted by NewbieNeo
k heb vroeger zelfs op schaken gezeten... :D


Een schaakbord is een bord om een spel mee te spelen, geen stoel om op gaan te zitten....
 
Hij zit ook niet op een stoel dan slimpie, maar op schaken *zucht* hij zegt het toch net!
 
Wat zijn schaken eigenlijk?
 
Originally posted by Big Byron
Via welke site/programma speel je het?
ik speel op freechess.org
ik gebruik winboard als interface.
 
Re: Re: schaken

Originally posted by Olimantado



Wat bedoel je daar eigenlijk precies mee?
omdat het 2 dingen zijn die... jah...... niet egt dezelfde doelgroep hebben lijkt me :D
 
Originally posted by frietbakker
Hij zit ook niet op een stoel dan slimpie, maar op schaken *zucht* hij zegt het toch net!
nee, ik 'zit' niet op schaken, het is een hobby van me ;)
 
ik heb nog nooit geschaakt en zal t waarschijnlijk ook nooit doen kheb t nooit gesnapt
 
De regels zijn niet zo moeilijk, maar ik vind het verschrikkelijk saaaaaaaaaaaaaaaai, bovendien verlies ik altijd ! :(
 
ik zie het maar als hersen-training ;)
 
kep t nooit gesnapt.. maar ook nooit de moeite voor genomen om t te leren :)

k hou t wel bij me huidige hobby's .. al zat te doen :)
 
ik speelde het op yahoo vaak. Vroeger idd les gehad van een grootmeester. Kwam ik daar als jochie van 8, bij een mannetje van in de 80. En dan verwacht je iets spectaculairs om allerlei zetten te leren, maar niets van dat. Gewoon zitten en spelen.. in het begin heel saai, maar daar leer je van. Tegenwoordig speel ik niet zo vaak meer en merk dat je weer helemaal in moet komen. Ik zal ook eens kijken op freechess.org. tnx voor de tip.
 
Back
Naar boven