AndroidHealthClinic

Schandaligste junkdag ooit?

Bezoekers in dit topic

Marky

Monstrous Giant
15 jaar lid
Lid geworden
27 jun 2003
Berichten
12.706
Waardering
333
Wat is jullie ergste junkdag ooit geweest sinds je aan bodybuilding doet? Dus bijv. een dag waarbij je gewoon de dag door de burgers en het friet naar binnen schoof.
 
0.5 liter Ben en Jerries, 3 porties spareribs, 2 zakken chips, heleboel toastjes met vanalles, doos chocoladekoekjes en een uitsmijter.
Niet eens ziek geworden. :p
 
wahaha.
elke junkdag is het weer feest.....
bv:
liter bak ijs van de aldi, 4 grote spareribs bij de steakhous, 4 MCflurry`s m&m`s als toetje, 3-4 wiener melange`s, doos koekies, 3-4 tosties... en alles wat in de weg komt :thumbs:

ik heb het nog nooit geteld hoeveel kcal het kan zijn, maar denk dat ik wel de 8000 haal soms.. of hoger. :D
 
In mn bulk is het iedere dag junkdag ;)
 
Mijn schandaligste junkdag is veroorzaakt door drugs!
Softdrugs welteverstaan. Voor een paar maanden terug lag ik lekker met wat maten aan het strand met een dikke vette spliff. Deze joint had werkelijk een fenomenale vreetkick tot gevolg. Het was de moeder aller vreetkick’s. :D
Eerst ben ik naar de snackbar gegaan voor een patatje hete kip met mayo, een goulash kroket, kaassouflé en frikandel. Een paar uur later heb ik thuis heb ik 3 eieren gebakken en een pizza in de oven gestopt. En s’avonds heb ik 2 tosti’s gemaakt een zak chips losgetrokken. Whoehaaa! Vreten!
 
ik doe niet aan junkdagen :rolleyes:
 
Meestal als ik naar de Mac ga op zaterdag eet ik : Een grote hamburger ( big mac, Mc chicken ) , 1 double cheese , 2 cheesburgers en 6 chicken nuggets :D

Op de ergste junk was dit ook zo, dan nog gecombineerd met een stuk of 20 pinten, wat ijsjes , wat koekjes, een pizza , en wat cola ...
 
laten we zeggen dat ik minimaal de 10.000 cals aanraak en er vaak wel overheen ga :D

-als ik voor een tussendoortje naar de BK ga eet ik dit:

2*Big King xxl
chicken whopper cheese
king nuggets 9

total: 3000 cals :D. and thats 1 meal :evil2:

-als ontbijt begin ik altijd met dit:

6-7 hele eieren
80-100gr ontbijtspek
150-200gr kaas(48+ belegen)

-en daar een lekker omeletje van maken :D

-verder altijd na de omelet een Big american pizza.

- daarna standaard 400gr gebakken aardappeltjes van Cela vita met 400gr kogelbiefstuk.

vervolgens avondmaaltijd. en die is elke keer weer anders. of ik ga uit eten of ik ga BBQ-en. of eet met mn (schoon)ouders mee. ligt er maar net aan.

over de hele dag verspreid nog 1 doos chocolate chip cookies (900 cals)

savonds laat nog meestal wat kaassoufle's of iets dergelijks.
 
A real powerlifter would say: "Every day is a junkday!" :):):)

Mannekes, als ge wilt verzwaren moet ge ETEN en liefst zo veel mogelijk. Het is enkel als je in wedstrijdvoorbereiding zit dat je uw calorieinname moet berekenen, in opbouw moet ge eten gelijk de zwijns
 
munk zei:
A real powerlifter would say: "Every day is a junkday!" :):):)

Mannekes, als ge wilt verzwaren moet ge ETEN en liefst zo veel mogelijk. Het is enkel als je in wedstrijdvoorbereiding zit dat je uw calorieinname moet berekenen, in opbouw moet ge eten gelijk de zwijns


dat werkt helaas niet voor een BB-er............
 
patrick zei:
dat werkt helaas niet voor een BB-er............

Maar be jaat. Mijne maat doet wedstrijden bodybuilding en die vreet zich te pletter off season.

En ik heb 12% vet dus echt overdreven is dat niet he
 
Alles wat eraan komt moet er ook nog eens af, en om te groeien hoef je niet het driedubbele van je behoefte te nemen lijkt me.
 
mock zei:
Alles wat eraan komt moet er ook nog eens af, en om te groeien hoef je niet het driedubbele van je behoefte te nemen lijkt me.
Dat is waar maar velen maken de fout door toch te weinig te eten. Hij doet wedstrijden, hij zal het wel redelijk weten. Velen zijn bang van een gram te vervetten. Dat komt automatisch als ge in spiermassa verzwaard.
Denk je dat ruhl toekomt met 2 zakjes rijst per dag misschien:)
Arnold at in de tijd biefstukken per kilogram en dronk zijn melk rechtstreeks van de fles. Echt afwegen was datook niet hé;)
 
munk zei:
Dat is waar maar velen maken de fout door toch te weinig te eten. Hij doet wedstrijden, hij zal het wel redelijk weten. Velen zijn bang van een gram te vervetten. Dat komt automatisch als ge in spiermassa verzwaard.
Denk je dat ruhl toekomt met 2 zakjes rijst per dag misschien:)
Arnold at in de tijd biefstukken per kilogram en dronk zijn melk rechtstreeks van de fles. Echt afwegen was datook niet hé;)


Arnold trainde ook de andere helft va nhet jaar niet en zag er dus totaal niet uit...........
Verder zal Ruhl nooit zoveel eten zoals jij zegt. Aangezien er toch eten op de plank moet komen. En als je er "vet" uitziet zal je niet vaak uitgenodigd worden voor een guestpose. En das precies waar die gasten van leven. Niet van die 4e of 5e plaats op de Olympia.

2e punt is dat onder de 6% komen makkelijker en beter gaat als je van niet al te hoog begint. Begin je op 16% of hoger dan ga je veel massa inleveren. Dat kan ik je wel vertellen.

En dat die maat het van je doet prima. Maar dat wil niet zeggen dat het de meest optimale manier is. Weet ik wel zeker trouwens.
En is hij natural of niet?
 
hij zegt van wel.

toch blijf ik bij mijn standpunt.

over het board is het moeilijk te discussieren, maar ik weet welke resultaten dat wij halen en we zijn niet zo slecht bezig
 
Ik kan persoonlijk niet eten als een beest, zonder ook vet aan te zetten. Tuurlijk zal ik ook behoorlijk wat in spier aankomen, maar een tehoog vetpercentage moet idd weer omlaag en de vetcellen blijven, dus de volgende keer zit het er nog sneller aan.
 
k werk sinds kort in Mars fabriek in veghel. nau op mn eerste dag had ik iets van 4 mars repen, 2 twixxen, 3 sniskcers crunchy, 6 milky way's, 2 zakjes maltesers, 3 bounty's en 3 zakjes skittles binnen 8 uur opgevreten. tjah, k dacht voor de verandering eens een ander minder strikt dieet. en geloof me de dagen daarna kwam ik echt niet aan ofsow ik werd juist voller en gespierder. zal wel het verrassings-effect zijn.

voorlopig kan ik geen chocola meer zien :p :D
 
klempic zei:
k werk sinds kort in Mars fabriek in veghel. nau op mn eerste dag had ik iets van 4 mars repen, 2 twixxen, 3 sniskcers crunchy, 6 milky way's, 2 zakjes maltesers, 3 bounty's en 3 zakjes skittles binnen 8 uur opgevreten. tjah, k dacht voor de verandering eens een ander minder strikt dieet. en geloof me de dagen daarna kwam ik echt niet aan ofsow ik werd juist voller en gespierder. zal wel het verrassings-effect zijn.

voorlopig kan ik geen chocola meer zien :p :D
*offtopic*
In een ver verleden eens in een chocoladefabriek gewerkt. Daar mocht je alle kransjes die stuk waren opeten. Stond de eerste dag dus gewoon op die bakjes te stampen... maanden geen chocolade meer gegeten. :D Volgens mij wordt dat wel zo ingecalculeerd. lol
 
munk zei:
hij zegt van wel.

toch blijf ik bij mijn standpunt.

over het board is het moeilijk te discussieren, maar ik weet welke resultaten dat wij halen en we zijn niet zo slecht bezig


het probleem is dat dit niet voor iedereen werkt natuurlijk. Het zou best voor jou en die maat kunnen werken, zonder al teveel vet aan te zetten. Maar als ik 6000 kcal per dag naar binnenstouw, word ik moddervet. Hoe meer je eraf moet halen in de cut, hoe meer spiermassa je verliest. En dan heb ik het over een natural.
 
Veel mensen schijnen niet te begrijpen dat verzadigte vetten toch zo veel mogelijk vermeden moeten worden op junkdagen :D Overdrijven is ook een vak.
 
Back
Naar boven