XXL Nutrition

Schatten mensen je ouder of jonger?

Hoe schat men jouw leeftijd?


  • Totaal stemmers
    220

Bezoekers in dit topic

Da's altijd leuk... van die 14 jarige meisjes in de 18/21+ feestjes :rolleyes:
 
Ik kan ook haar naam al schatten
Maar dat is niet eerlijk want die heeft ze me zelf al door gegeven;)

maar eeeh...als dit klikt...gaan we dus niet meer stappen:P

Mij ook...maar goed...het komt uit dezelfde stad en bevind zich vaak op plekken waar ik ook uit hang haha. Verder is ze aardig;)
 
maar eeeh...als dit klikt...gaan we dus niet meer stappen:P

Mij ook...maar goed...het komt uit dezelfde stad en bevind zich vaak op plekken waar ik ook uit hang haha. Verder is ze aardig;)

Nee ze is VEEL te jong voor mij, maar ze heeft wel een leuk koppie
Dus jonge mannen PM naar mevrouw M
 
Laatst bewerkt:
ow echt, das jong jah:) net als me zusje!
 
Qua looks heel erg jong, geestelijk stok oud.
 
Haha, was me dat effe een weekje zeg. Als gast enkel kunnen meelezen maar hier niet kunnen reageren in deze allerlei sectie is echt verderfelijk saai en onattractief.

Ben maar eens gaan spitten in de archieven voor info over diuretica en kwam uiteindelijk op sites terecht met kennis waar me fysiek opzich al bijna torned to the bone van werd bij het lezen ervan.

Ik heb nog geen seconde nagedacht deze week over m'n citaten hetgeen mij is aangeraden en de aanleiding was voor de tijdelijke cool down. Maar man man man, het blijkt elke keer weer dat als m'n scherpzinnigheid een tijdje rust krijgt er een scala aan educatie m'n mind in gaat. En ik was werkelijkwaar verbijsterd hoe ik als een doorgewinterde academicus aan het studeren was.
 
Haha, was me dat effe een weekje zeg. Als gast enkel kunnen meelezen maar hier niet kunnen reageren in deze allerlei sectie is echt verderfelijk saai en onattractief.

Ben maar eens gaan spitten in de archieven voor info over diuretica en kwam uiteindelijk op sites terecht met kennis waar me fysiek opzich al bijna torned to the bone van werd bij het lezen ervan.

Ik heb nog geen seconde nagedacht deze week over m'n citaten hetgeen mij is aangeraden en de aanleiding was voor de tijdelijke cool down. Maar man man man, het blijkt elke keer weer dat als m'n scherpzinnigheid een tijdje rust krijgt er een scala aan educatie m'n mind in gaat. En ik was werkelijkwaar verbijsterd hoe ik als een doorgewinterde academicus aan het studeren was.

:thumbs:
 
Soms ouder, soms jonger :dunno:
 
2-3 jaar jonger ook :)
 
En dan neem je een marge van 3 jaar jonger ten opzichte van je geschatte leeftijd of niet Steven?

Dus 22 - 3 = 19 jaar (jij) - nog eens 3 = 16 jaar (zij). Idd een mooie leeftijd voor een geplayed chickie, zo raakt je bij het stoten veel zijkant. :P
 
ze schatte met 18 of 19
 
toen ik 16 was dachten ze dat ik 21 was..

nu ben ik 21 en schatten ze me nog steeds 21:P
 
Back
Naar boven