MuscleMeat

Schatten mensen je ouder of jonger? (1 bezoeker)

Hoe schat men jouw leeftijd?


  • Totaal stemmers
    220

Bezoekers in dit topic

Ik heb ook maar even een foto geupload op me profiel :D
 
Met die veeg op je gezicht lijk je idd ouder;)
 
kijk maar in mijn album bij mijn profiel
Daar kan je die lelijke kop van mij vinden
 
zie alleen kuit grosje arm grosje...rug grosje...maar kop grosje??? ja ergens vaag in spiegelbeeld haageneesj
 
zie alleen kuit grosje arm grosje...rug grosje...maar kop grosje??? ja ergens vaag in spiegelbeeld haageneesj

Nee er staat in mijn album bij mijn profiel (dus niet op het cameraatje klikken)
een hele grote lelijke kop
 
Ja dat onherkenbaarmakende geblurrr...Net over er een auto op je heeft geremt haha:p

Ohhh je kijkt bij mijn spier foto's, je moet op mijn nick klikken en dan op bekijk profiel, en dan zie je rechts onder albums :p
 
of...het kan zijn dat ik hier op me werk niet alles zie....(als ik een pagina met sport wil opnenen dan beginnen ze in duitsland al te zeuren haha)
 
grosje...ik zeg een jaar of 25-26 als ik je zo zie...(maar ik kijk dan normaal ook niet naar mannen)
 
grosje...ik zeg een jaar of 25-26 als ik je zo zie...(maar ik kijk dan normaal ook niet naar mannen)

Bedankt (dat is wel erg jong hoor)
Maar meestal schatten ze mij ergens in de 30

Ga ik toch ook maar eens aan een jongere vrouw denken
:D:D:D:D
 
Rond de leeftijd van 25 jaar lijkt er een grens te liggen: mensen jonger dan 25 worden naar eigen zeggen meestal ouder geschat, daarboven wordt men jonger geschat.
Aldus DBB.
Is dit wishfull thinking? Sociale correctheid van de omgeving? Of zijn het harde feiten?

ontopic:
mensen vragen me vaak hoe het was om bij de schepping van de aarde aanwezig te zijn.
 
Bedankt (dat is wel erg jong hoor)
Maar meestal schatten ze mij ergens in de 30

Ga ik toch ook maar eens aan een jongere vrouw denken
:D:D:D:D

whahaha ik ga mee stappen...gaan we naar de hollywood in rotterdam?:D of zijn die te oud lol whaha
 
Rond de leeftijd van 25 jaar lijkt er een grens te liggen: mensen jonger dan 25 worden naar eigen zeggen meestal ouder geschat, daarboven wordt men jonger geschat.
Aldus DBB.
Is dit wishfull thinking? Sociale correctheid van de omgeving? Of zijn het harde feiten?

ontopic:
mensen vragen me vaak hoe het was om bij de schepping van de aarde aanwezig te zijn.


slim opgemerkt ;) dat is nl zo
 
whahaha ik ga mee stappen...gaan we naar de hollywood in rotterdam?:D of zijn die te oud lol whaha


Maakt mij niets uit ik kijk naar van alles van 18 tot 50 jaar
Dat is het mooie als je ouder bent.
je doelgroep is een stuk groter:D:D
 
Maakt mij niets uit ik kijk naar van alles van 18 tot 50 jaar
Dat is het mooie als je ouder bent.
je doelgroep is een stuk groter:D:D

bij 40 stop ik wel een beetje hoor;) al kunnen er sommige errrug mooi uit zien op die leeftijd.
 
Rond de leeftijd van 25 jaar lijkt er een grens te liggen: mensen jonger dan 25 worden naar eigen zeggen meestal ouder geschat, daarboven wordt men jonger geschat.
Aldus DBB.
Is dit wishfull thinking? Sociale correctheid van de omgeving? Of zijn het harde feiten?

ontopic:
mensen vragen me vaak hoe het was om bij de schepping van de aarde aanwezig te zijn.


:hahaha:
 
ik wordt rond 28 geschat, ergste wat ik gehoord heb was 32, dat was in ongeschoren situatie.
 
Back
Naar boven