Fitness Seller

Schatten mensen je ouder of jonger?

Hoe schat men jouw leeftijd?


  • Totaal stemmers
    220

Bezoekers in dit topic

SHUTTERSPEED

Enormous Athlete
Elite Member
15 jaar lid
Lid geworden
13 jun 2005
Berichten
36.950
Waardering
279
Mensen schatten mij altijd meestal 2 a 3 jaar jonger dan ik ben :D
 
Ik wordt meestal rond de 16 geschat.
volgende maand word ik pas 39, eigenlijk zou ik "youngdutch" moeten heten ;)
 
Ik werd/word vaak ouder geschat, omdat ik steeds vrij groot was voor m'n leeftijd.
 
bah ik word meestal 6 jaar ouder geschat en ik ben 18!!!

vorige week date , nadat we wisten allebei hoe oud we waren ging het al mis zij 27 ik 18 ik moet echt eens kappen met eerlijk zijn.
 
Ouder helaas.. bij de kapper presteerde zo'n wijf me 23 te schatten.. ken je nagaan hoe ik er op me 40ste uit zie :(
 
ze schatten mij 21.
 
Ik heb vroeger altijd de grootst mogelijke moeite gehad om mensen te overtuigen hoe oud ik ben, vooral in clubs, zelfs nu denken de mensen dat ik pas 21 ben terwijl ik al halverwege de rollatorroute ben.

OT: Wat ik overigens nog veel erger vind is mensen die het lef hebben me te vergelijken met dat kind uit Home Alone en die sjaak die met die Tomb Raider chick gaat, daar word ik erg depri van.:sad:
 
Altijd ouder, heel m'n leven al. Maar komt ook omdat ik altijd groot was voor m'n leeftijd. Toen ik 12 was schatten mensen mij vaak 15/16. Had ook wel z'n voordelen, had nooit problemen met drank halen :D (ja op die leeftijd is dat nog stoer). Nu wordt ik meestal rond de 25 geschat terwijl ik 22 ben. Soms wel lastig, leraren die aan je vragen hoe vaak je bent blijven zitten enzo :D Terwijl ik juist meestal bij de jongste mensen van de klas hoorde. Vroeger met sporten ook, heb een lange tijd aan wedstrijdzwemmen gedaan. Altijd als ik won was het van: "Ja, maar die jongen is ook zo groot, die is vast al een stuk ouder dan de rest, logisch dat hij wint". En dat terwijl ik dus vaak de jongste was.
 
Een heel stuk ouder dan ik ben :(

edit: en dan hoor ik hier een hoop mensen zeggen dat het komt omdat ze groot zijn... CoD is maar klein. :D (1.70)
 
Hehe,standaard 5 jaar jonger.
Was helemaal geen slecht idee zo,n scheermes over je kop trekken.
 
Ze schatten me meestal jaartje of 5 jonger :)
 
Ik wordt meestal rond de 16 geschat.
volgende maand word ik pas 39
, eigenlijk zou ik "youngdutch" moeten heten ;)

Dat is op internet fora zoals dus bv. DBB en komt door je postgedraf. Shutter bedoeld qua uiterlijk in real life.





OT: Meeste mensen schatten goed bij mij en af en toe iets jonger.
 
Vroeger jonger maar nu vaker ouder. Ligt ook heel veel aan je kapsel heb ik het idee
 
mij schatten ze altijd jaartje of 2/3 jonger. Komt waarschijnlijk omdat ik best mager ben en omdat ik er gewoon nog jong uitzie:P
 
Ouder. Ligt denk ik ook aan mijn kleding sT.
 
Was helemaal geen slecht idee zo,n scheermes over je kop trekken.

Zelfs dan schatten ze me nog ouder. :o
( m'n vrouw is een half jaar ouder en die schatten ze daarentegen weer altijd een stuk jonger in )
 
Mij schatten ze jonger in.
Ben een paar keer de toegang geweigerd bij clubs omdat ze dachten dat ik onder de 21 was :rolleyes:
 
Back
Naar boven