AndroidHealthClinic

Schatten mensen je ouder of jonger? (1 bezoeker)

Hoe schat men jouw leeftijd?


  • Totaal stemmers
    220

Bezoekers in dit topic

ik wordt rond 28 geschat, ergste wat ik gehoord heb was 32, dat was in ongeschoren situatie.


tja wat wil je met al die bende in je lichaam:P


:kiss:
 
Rond de leeftijd van 25 jaar lijkt er een grens te liggen: mensen jonger dan 25 worden naar eigen zeggen meestal ouder geschat, daarboven wordt men jonger geschat.
Aldus DBB.
Is dit wishfull thinking? Sociale correctheid van de omgeving? Of zijn het harde feiten?

ontopic:
mensen vragen me vaak hoe het was om bij de schepping van de aarde aanwezig te zijn.

Je zou daaruit kunnen afleiden dat sportende mensen er gezonder en dus jonger uitzien :D

Logische conclusie
 
Mij schatten ze altijd ruim 21-22. Ik begrijp het niet, mn baard is zelf nog niet volledig volgroeid. :o:roflol:
 
kijk maar in mijn album bij mijn profiel
Daar kan je die lelijke kop van mij vinden

ik zou je heel eerlijk gezegd begin de 40 schatten puur op je hoofd afgaande :D
 
ik zou je heel eerlijk gezegd begin de 40 schatten puur op je hoofd afgaande :D


Tja maar jij bent een hagenees met goede ogen en die hebben dat door.
Ik zoek alleen vrouwen uit met staar of een andere oogafwijking.
En die schatten mij echt jonger als 40 (39,5ongeveer) :spaz:
 
ik wordt meestal 34/35j geshat en ben er 43, nu is dat leuk, in mijn jeugd vond ik het minder leuk, toen ik 20j was, schatten ze me 14/15, dat was niet zo leuk toen, meisjes van mijn leeftijd moest ik niet benaderen, ze vonden me een kind, ik heb gegroeid tot mijn 22/23j, en mager ben ik altijd gebleven
 
ik wordt rond 28 geschat, ergste wat ik gehoord heb was 32, dat was in ongeschoren situatie.

kweenie..ik ga nie kijken hoe oud jij er uit ziet als je daar ongeschoren bent:P
 
Rond de leeftijd van 25 jaar lijkt er een grens te liggen: mensen jonger dan 25 worden naar eigen zeggen meestal ouder geschat, daarboven wordt men jonger geschat.
Aldus DBB.
Is dit wishfull thinking? Sociale correctheid van de omgeving? Of zijn het harde feiten?

ontopic:
mensen vragen me vaak hoe het was om bij de schepping van de aarde aanwezig te zijn.

Haha, er staan wel een paar foto's van me op deze site, tzijn in mijn geval zeker "harde feiten".
 
Je zou daaruit kunnen afleiden dat sportende mensen er gezonder en dus jonger uitzien :D

Logische conclusie

Dat is zeker waar!!
Je spieren worden nu eenmaal stijfer en zwakker als je ouder wordt en door het sporten dwing je ze te blijven groeien waardoor je toch het achteruit gaan van de spieren tegen houd en zowiezo fitter blijft.
Al die 65+ ers die nu nog gaan sporten hebben daar ook echt baat bij.
Denk ook dat je zolang je kan moet blijven sporten en bewegen.
 
Wat me opvalt trouwens, is dat dat alle mensen boven de 30 hier vooral jonger worden geschat, en dat de mensen onder de 20 ouder worden geschat. Volgens mij zeggen mensen dat gewoon om te zorgen dat ze je niet per ongeluk verkeerd schatten en je zo beledigen.

Want daar wordt niemand blij van.
 
ik ben echt niet heel mijn jeugd al boven de 30;) is een structureel probleem...nah jah probleem:D
 
Wat me opvalt trouwens, is dat dat alle mensen boven de 30 hier vooral jonger worden geschat, en dat de mensen onder de 20 ouder worden geschat. Volgens mij zeggen mensen dat gewoon om te zorgen dat ze je niet per ongeluk verkeerd schatten en je zo beledigen.

Want daar wordt niemand blij van.


Ja dat zal het zijn :rolleyes:
Ze denken O die heeft spierballen dus laat ik die ouwe zak maar 10 jaar jonger schatten dan wordt hij vast mijn vriend.
Zo doe ik dat ook bij vrouwen met een a cup, dan zeg ik O wat heb jij grote tieten, zeker een D-cup (Natuurlijk ook alleen maar om vrienden met haar te worden)



Allemaal gelul hoor:D
 
Zo doe ik dat ook bij vrouwen met een a cup, dan zeg ik O wat heb jij grote tieten, zeker een D-cup (Natuurlijk ook alleen maar om vrienden met haar te worden)

dat weten we van je grosje...:P
 
Ouder, geen idee waarom.
 
Eigenlijk altijd ouder:o, met als voordeel dat k op mn 14e al de discotheek in kwam:p
 
Back
Naar boven