AndroidHealthClinic

Schattig meisje squat heel DBB de moeder. (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Haar sterkste deadlift in een meet was 2 maanden geleden (11 oktober) 540 lbs. Gisteren perste ze er op haar Instagram 600 lbs uit. Wel een opmerkelijke progressie.

Dit is niet ongebruikelijk dacht ik. Heb al vaker gezien dat sommige athleten hun pr in de gym beter is dan tijdens een wedstrijd.

Minder kans om getest te worden in de gym dan op een wedstrijd?Heb ik zo eens een paar keer ergens gelezen.
 
Dit is niet ongebruikelijk dacht ik. Heb al vaker gezien dat sommige athleten hun pr in de gym beter is dan tijdens een wedstrijd.

Minder kans om getest te worden in de gym dan op een wedstrijd?Heb ik zo eens een paar keer ergens gelezen.


Nee dat klopt.
Al is ruim 10% verschil wel erg veel.

Lifters van wereld record niveau kunnen ook buiten wedstrijd om getest worden.

 
Nee dat klopt.
Al is ruim 10% verschil wel erg veel.

Lifters van wereld record niveau kunnen ook buiten wedstrijd om getest worden.


Ze kunnen idd buiten wedstrijden ook getest worden. Maar op wedstrijden sowieso,of is het daar ook random?
Want zelfs zij die buiten wedstrijden getest worden zitten aan de peds.

Overigens maakt het mij niet uit of ze het doen of niet.
 
Ik weet niks van squat suits af of hoe die er precies kunnen uitzien, maar traint ze misschien suited? USAPL nationals was wel raw, maar omdat ze zoveel zwaarder in training lift..
 
Ik weet niks van squat suits af of hoe die er precies kunnen uitzien, maar traint ze misschien suited? USAPL nationals was wel raw, maar omdat ze zoveel zwaarder in training lift..

Fake plates?
 
Ze kunnen idd buiten wedstrijden ook getest worden. Maar op wedstrijden sowieso,of is het daar ook random?
Want zelfs zij die buiten wedstrijden getest worden zitten aan de peds.

Overigens maakt het mij niet uit of ze het doen of niet.

Om een wered record te zetten moet je getest worden, verder is het random.
 
Waarom zou een wereldrecord houder haar training verpesten door fake plates te reppen?

Ik zeg helemaal niet dat ze het doet hoor. Maar Sommige mensen zouden het doen om dit op insta te kunnen zetten ofzo.

En die ene keer zal haar volledige training wel niet verneuken.

Verder mag ze met mij wel eens squaten mmmmm :)
 
Waarom niet? De prestatie is sowieso nep.

Want?

Ik zeg helemaal niet dat ze het doet hoor. Maar Sommige mensen zouden het doen om dit op insta te kunnen zetten ofzo.

True maar het lijkt me niet.


Ik moet zeggen dat ik ook sceptisch was toen ik dit langs zag komen maar het lijkt er steeds meer op dat ze gewoon echt kansloos sterk is.

Pijnlijk wel voor mijn ego..
 
Het is maar waar je je druk om maakt....
 
Haar deadliftprogressie is ook ziek en de kans dat ze roid is zeer groot, maar waarom zou ze dan twee verschillende fake plates kopen? Hieronder doet ze die 600lbs met rounded plates. Los daarvan zijn wedstrijd 3e attempts meestal faals en haal je wel eens je max niet. Ook zijn de meeste powerlifters in off-season een pak zwaarder.

Schwarzeneggertje waar is jouw videobewijs voor je lifts? Volgens mij ben je een grotere fake dan zij. ;)

 
Ze traint vaak met verschillende plates, lijkt me wel echt :) Daarbij zijn Gym PR's met straps enzo niet hetzelfde als op het PL platform, Thor deadlift 472kg met straps & lange deadliftbar, miste zaterdag 430kg DL op grip.
Ideale bouw & leverages voor squat/sumo DL, goeie techniek en hard trainen, kan je wel wat mee
 
Haar deadliftprogressie is ook ziek en de kans dat ze roid is zeer groot, maar waarom zou ze dan twee verschillende fake plates kopen? Hieronder doet ze die 600lbs met rounded plates. Los daarvan zijn wedstrijd 3e attempts meestal faals en haal je wel eens je max niet. Ook zijn de meeste powerlifters in off-season een pak zwaarder.

Schwarzeneggertje waar is jouw videobewijs voor je lifts? Volgens mij ben je een grotere fake dan zij. ;)


De kans dat ze roid is groot. Ik zou eerder zeggen dat de kans dat ze niet roid groter is dan 3 xop rij euromillions winnen.

Maar van mij mag ze.....i like!!!!!!
 
De kans dat ze roid is groot. Ik zou eerder zeggen dat de kans dat ze niet roid groter is dan 3 xop rij euromillions winnen.

Maar van mij mag ze.....i like!!!!!!
Trentastic
 
Omdat we allemaal gehersenspoeld zijn in een wereld waarin bijna alles overdreven en nep is - laat ik het zo zeggen: een vrouw die 250kg squat is even onwaarschijnlijk als een man die bevalt van een kind (hoewel ik 1 uitzondering ken).
 
Back
Naar boven