AndroidHealthClinic

Schattig meisje squat heel DBB de moeder. (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Bas, bedankt voor het beschadigen van mijn zelfvertrouwen!
lekker slapen
 
even voor context, de zwaarste squat op het NK 2018 bij de MANNEN in de -83kg junioren was 227.5KG.



1rm estimate voor 226x7...
Your one rep max is 271.2 kg
 
Me gusta mas.
Ben benieuwd wanneer ze de 600 lb.'s gaat hitten.
 
dikkere bovenbenen dan mij ,kut kind :mad:
 
What a cute little girl...;)
En ze heeft ook nog brainzzz... (B.S. Biomedical Science)
 
De moeder? is dat Fins ofzo?
 
Die stang ligt toch hartstikke scheef? En dan met zo'n gewicht... Ik weet het niet.
 
zwaarst wat ik deed was 4x220kg maar im not a powerlifter
 
USAPL
I ended taking silver in the -84kg Junior and Open. I went 7/9, weighing in at 83.2kg.
SQUAT: 238.5kg/526lbs AR/unofficial WR on my second attempt. Missed my third.
DEADLIFT: 245kg/540lbs AR/unofficial WR on my third attempt.

En rustig nog even na giechelen met 258 op dr rug alsof het niks was waarom haasten met racken
 
Oh haha. Wist niet dat ze meedeed met wedstrijden. Dacht dat het zo'n geval als Brad castleburry ofzo was. Never mind my comment :p
 
Oh haha. Wist niet dat ze meedeed met wedstrijden. Dacht dat het zo'n geval als Brad castleburry ofzo was. Never mind my comment :p
Dat was ook mijn eerste ingeving toen ik die achthoekige 'plastic' plates zag. Iets met fake weights...:rolleyes:
Ook een beetje raar dat die vent die haar aanmoedigt harder staat te kreunen dan degene die staat te squatten...
 
  • Like
Waarderingen: Pren
Dat was ook mijn eerste ingeving toen ik die achthoekige 'plastic' plates zag. Iets met fake weights...:rolleyes:
Ook een beetje raar dat die vent die haar aanmoedigt harder staat te kreunen dan degene die staat te squatten...

My thoughts exactly.
 
USAPL
I ended taking silver in the -84kg Junior and Open. I went 7/9, weighing in at 83.2kg.
SQUAT: 238.5kg/526lbs AR/unofficial WR on my second attempt. Missed my third.
DEADLIFT: 245kg/540lbs AR/unofficial WR on my third attempt.

En rustig nog even na giechelen met 258 op dr rug alsof het niks was waarom haasten met racken


Bizar.

Haar bouw is ook echt perfect voor lowbar sqauts, dikke squats en glutes, korte torso en korte armen.
 
what the actual fuck mensen.
voor iedereen die graag rekent in normale eenheden:
500 pounds =
226.796185 kilograms.





brb janken in een hoekje.

ohw goei deze. Ik had net wat motivatie nodig voor todayz legday. Wat een buffel hey.

Het zijn vaak dit soort dingen die mij motiveren. Zo heb ik mijn deadlifts en squats weer tot wat respectabelere gewichten gebracht en niet meer die oei-oei-rug-klachten-kan-niet-meer-zwaar-trainen-weights, door zo een powerlift chickie in mn gym. Toen dacht ik..ok..ik het is weer tijd om met wat weights te trainen. hahah.


*gaat nu ook even huilen in een hoekje*
 
Back
Naar boven