Fitness Seller

Schattin vetpercentage.

Bezoekers in dit topic

adildenhaag

Novice
Lid geworden
15 jul 2017
Berichten
28
Waardering
9
Lengte
1m85
Massa
77kg
ik ben 2/3 maanden geleden geleden begonnen met afvallen omdat ik anderhalf jaar moest revalideren van een operatie aan mijn pols. Nou ben ik zeker veel afgevallen alleen door mijn enorme hoeveelheden aan los vel zie je dat niet goed ( kwam van 145kg op mijn 17e) ik ben afgelopen maanden van 97kg naar de 78-82 gezakt. Heb ook al een soortgelijk topic gemaakt hieraan maar dat was een beetje onduidelijk. Ik wil graag van jullie weten hoe jullie mijn vet% inschatten. Stats 1,86 gewicht na 2 maaltijden 82 kg vandaag. Als jullie meer foto's nodig hebben hoor ik het graag. Alle foto's zijn in ontspannen staat. Enorm bedankt mvg Adil

image.jpg


image.jpg


image.jpg


image.jpg
 
Edit: ik was 22 juli 2017 opgemeten met een 4punts meting en daar kwam 18,5% uit op 88kg
 
Ik denk tussen 12-15%

Je zal wel verschillende numbers horen nu

Er is hier wel een topic met afbeeldingen van verschillende % ..moet je ff zoeken
 
Hartelijk bedankt bosco je bent echt een enorme hulp geweest voel mijn motivatie weer toenemen. Ik had dat plaatje inderdaad gezien maar met mijn losse huid vind ik het maar een moeilijke opgave daarom vind ik t zo fijn dat jullie me een beetje kunnen helpen. Fijne dag groet Adil
 
Gooi ook wat meer ijzer op je halter haha :p

Graag gedaan :)
 
Gooi ook wat meer ijzer op je halter haha :p

Graag gedaan :)
Haha ja maar ik heb een vervelende aandoening door jaren verkeerd houding waardoor ik nu met een blessure zit . Zodra die blessure ophoudt kan ik verder met de bulk. Deze gehele cut heb k mijn borst al niet kunnen trainen. Heb winged scapula en mijn serratus anterrior wilt liever niet geactiveerd worden waardoor mijn traps alles tillen en mijn borst verkort is en instabiliteitsklachten. Heel drama
 
OW das minder...dan eerst maar wat conditie opbouwen en daarna naar de fysio/manueel voor advies
 
OW das minder...dan eerst maar wat conditie opbouwen en daarna naar de fysio/manueel voor advies
Dat is inderdaad het plan ja, loop nu al tijdje bij de fysio maar mijn schouderbladen laten letterlijk in zijn geheel los van mijn ribben. Er past gewoon een hand onder zegmaar. Hoop dat het gauw over is zo dat ik uit de voeten kan. Veel rows en reverse flyes, push up plus staan op het menu haha
 
Ik schat het rond de 15%. Het loshangend vel geeft inderdaad een vertekend beeld. Respect voor de hoeveelheid die je bent afgevallen.
 
Back
Naar boven