Fitness Seller

Schatting natuurlijke potentie (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.

betelgeuse

Dutch Bodybuilder
Lid geworden
10 okt 2019
Berichten
266
Waardering
151
Lengte
1m85
Massa
75kg
Vetpercentage
12%
Hallo iedereen.

Ben zelf 19 jaar 1.86 en 75 kg met low bodyfat. Train nu ongeveer 1 klein jaar serieus. Daarvoor was niets bijzonders. Was toen ik begon een kilo of 70 met veel hoger bodyfat.

Normale polsen. Hoeveel kilo denken jullie dat natural uiteindelijk mogelijk is, met een bf van rond de 11 %.

Gr Juliën
 

Bijlagen

  • 91C667FE-0B24-4827-9933-240D2A641D97.jpeg
    91C667FE-0B24-4827-9933-240D2A641D97.jpeg
    215,1 KB · Weergaven: 445
Onmogelijk te zeggen, wel een zeer nette shape na slechts een jaartje goed trainen.
 
Ik had het je precies kunnen vertellen. Maar ben mijn glazen bol kwijt.
 
Ik had het je precies kunnen vertellen. Maar ben mijn glazen bol kwijt.
Die heb ik hier staan. Krijg je terug voor het volgende soortgelijke topic is aangemaakt.
 
Precies goed roker.
Hoofdbureau 89 zal 'm missen.
100 kilo zou je doel kunnen zijn 95 zeker, misschien ben je ongeduldig, maar van jaren schoon trainen heb je heel je leven plezier.
 
Beter kijk je naar de spiegel en niet naar de weegschaal, gewicht zegt namelijk niet altijd alles.
Maar om een zeer wilde gok te wagen kan je zeker rond de 100kg uitkomen, als dat zelfs al van belang is.
 
Teveel variabelen. Impossibru om in te schatten.
 
Ik dacht aan een ander soort potentie.
 
Precies goed roker.
Hoofdbureau 89 zal 'm missen.
100 kilo zou je doel kunnen zijn 95 zeker, misschien ben je ongeduldig, maar van jaren schoon trainen heb je heel je leven plezier.
Ik denk zelf dat een groot deel van de gezonde NL mannen bij een lengte van 185 cm wel 100 kg bij 10-12 procent zou moeten kunnen halen, zonder PEDs, tussen 20 en 40 jaar.
Of laat ik het zo formuleren, ik heb sprinkhanen gezien die 95-100 werden na jaren consistent trainen op een vrij goed vetpercentage.
 
Ik denk zelf dat een groot deel van de gezonde NL mannen bij een lengte van 185 cm wel 100 kg bij 10-12 procent zou moeten kunnen halen, zonder PEDs, tussen 20 en 40 jaar.
Of laat ik het zo formuleren, ik heb sprinkhanen gezien die 95-100 werden na jaren consistent trainen op een vrij goed vetpercentage.

Ik niet. Wel Bruce Lee types.

Sterker nog, stoere gespierde en sterke mannelijke filmsterren uit de tijd dat er wel met gewichten werd getraind, maar AAS gebruik in Hollywood nog niet endemisch was, zien we nu als skinny-fat: Charlton Heston, Clint Eastwood, Kirk Douglas, Burt Lancaster, Johnny Weismuller (!); of moddervet: John Wayne, Clark Gable, Sylvester Stallone in Rocky 1. Was haast Sean Connery vergeten!
 
Laatst bewerkt:
Ik zie hem wel terug gezonde roker!

Maar let inderdaad niet teveel op de weegschaal. Ben ooit 122kg geweest bij mn sterkste man wedstrijden (2 stuks) maar was toen een stuk vetter.
Nu schommel ik rond de 112/116kg maar een pak droger.
 
Ik denk zelf dat een groot deel van de gezonde NL mannen bij een lengte van 185 cm wel 100 kg bij 10-12 procent zou moeten kunnen halen, zonder PEDs, tussen 20 en 40 jaar.
Of laat ik het zo formuleren, ik heb sprinkhanen gezien die 95-100 werden na jaren consistent trainen op een vrij goed vetpercentage.
Dat is zowat mijn fysiek dat je beschrijft. Denk dat dat toch maar voor een enkeling naturel haalbaar is.
 
Ik denk zelf dat een groot deel van de gezonde NL mannen bij een lengte van 185 cm wel 100 kg bij 10-12 procent zou moeten kunnen halen, zonder PEDs, tussen 20 en 40 jaar.
Je beweert dus dat betelgeuse nog wel natty 25 kg 'droge spiermassa' kan aankomen op dit vet%. Kom op zeg, dat gaat echt niet gebeuren! :roflol:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven