AndroidHealthClinic

Schatting vetpercentage

Bezoekers in dit topic

Hoeveel sets met hoeveel reps: benen, rug, borst, schouders, biceps, triceps en met welke intensiteit?
 
4sets met 8 herhalingen meestal 5/6 oefeningen per spiergroep (2 biceps en 2triceps).. Weinig rust tussen de herhalingen .. Zo zwaar mogelijk steeds en vooral trainen met losse gewichten en compound oefeningen (squat,deadlift,bench press.chin ups etc)
 
Laatst bewerkt:
4sets met 8 herhalingen meestal 5/6 oefeningen per spiergroep (2 biceps en 2triceps).. Weinig rust tussen de herhalingen .. Zo zwaar mogelijk steeds en vooral trainen met losse gewichten en compound oefeningen (squat,deadlift,bench press.chin ups etc)

Dus 4 x 5 a 6 sets per spiergroep, is 20 a 25 sets...???

Ik zou serieus overwegen dit drastisch te veranderen.

5-7 sets voor schouders, biceps, triceps
7-9 sets voor benen, rug, borst

En 2-3 minuten rust tussen de sets.

Voeding op 2000 kcal laten en dit enkele maanden aanzien. Ik denk dat je op deze manier een stuk dichter bij je doel komt.
 
Ik denk dat ik het verkeerd heb uitgelegd. Ik heb per spiergroep 5-6 verschillende oefeningen .. Per oefening doe ik 4x 8 herhalingen
 
Ik denk dat ik het verkeerd heb uitgelegd. Ik heb per spiergroep 5-6 verschillende oefeningen .. Per oefening doe ik 4x 8 herhalingen

Volgens mij heb ik dit goed begrepen.

Voor benen, schouders, rug en borst doe je dus 5-6 oefeningen x 4 sets maakt 20-24 sets per spiergroep.

Voor armen (gelukkig) minder.

Imo is dit veel te veel.

Je zou 7-9 sets in totaal per spiergroep kunnen overwegen, ik denk dat je hier meer/sneller resultaat mee boekt.

Hoge intensiteit, laag volume, compound, vrije gewichten, relatief lange rust tussen de sets.
 
Je ziet er zeker niet dik uit, je ziet er harstikke goed uit. Dus eerst even je zelfbeeld bijstellen. Als je namelijk daadwerkelijk je zorgen maakt kan het zijn dat je meer cortisol aanmaak waar je juist dik van wordt. Loop eens de kroeg en kijk eens rond 90% van de vrouwen zijn lang niet zo slank als jij .
 
Als je namelijk daadwerkelijk je zorgen maakt kan het zijn dat je meer cortisol aanmaak waar je juist dik van wordt.

Haha, zo'n vaart loopt dat nou ook weer niet hoor...:p
 
Bedankt eleiko! Ga mijn trainingsschema ns onder de loep nemen!
Dammas dank voor je bericht! Die onzekerheid zit helaas in me, maar je hebt gelijk dat er vast dikkere meiden rond lopen.. Mjaa ik train niet voor niets wil graag resultaat .. Maar ook dat is een valkuil voor mij want het is nooit goed genoeg!
 
Back
Naar boven