1. Welkom!

Bodybuilding.nl is een Nederlands-Vlaams forum voor iedereen die interesse heeft in krachtsport, bodybuilding of fitness, of gewoon wat aan zijn of haar gezondheid wilt doen. Je zal je eerst moeten aanmelden als je berichten wilt plaatsen. Klik op de rode button hieronder om verder te gaan. Als je berichten wilt bekijken kies dan een subforum uit de lijst hieronder.

Aanmelden is GRATIS! Er zijn honderden extra opties beschikbaar voor aangemelde leden, en het duurt slechts 30 seconden of minder!

"Ik kijk hier ook nog niet zo lang rond, en ben nog niet zo gek lang met de sport bezig. Ik heb ervaren dat je hier echt goed geholpen wordt." Mich Lees het bericht

Snel, eenvoudig en gratis

Schatting vetpercentage

Discussie in 'Vetverlies en Conditietraining' gestart door demianvb, 7 sep 2017.

Er is momenteel 1 gebruiker aanwezig in dit topic (0 leden en 1 gast).
  1. demianvb

demianvb Novice Topic_Starter

Leuk Bevonden:
    1
    Geslacht:
    Man
    Lengte:
    1m85
    Massa:
    78kg
    Vetpercentage:
    16%
    Heren / Dames,

Ik sport bij Basic Fit en daar hebben ze geen mogelijkheid om mijn vet percentage op te meten, zeld heb ik nog geen huidplooimeter gekocht, (wat ik overigens wel overweeg)

Ik zou graag willen weten waar ik op begonnen ben en wat mijn vetpercentage nu ongeveer zou kunnen zijn, ik heb het afvallen nu wel gehad ik wil nu gaan bulken maar er word aangeraden om onder de 15% te gaan om te bulken zodat het vet aankomen minimaal blijft.

Ik heb dit bereikt in 3.5 maand krachttraining en op me voeding letten, en zo nu en dan misschien 1/2x 20 minuten cardio per week niet spectaculair veel maar goed.

Op de foto van links naar rechts woog ik:
    86.1, 81.7, 78.2

G

Bekijk bijlage 379483

IMG_20170907_225054.jpg

2. imnewhere

imnewhere Dutch Bodybuilder

Leuk Bevonden:
    152
    Geslacht:
    Man
    Lengte:
    1m81
    Massa:
    71kg
    Vetpercentage:
    7%
    Zoek maar uit welke het beste bij jou past...

3. Kamkuru

Kamkuru Dutch Bodybuilder

Leuk Bevonden:
    7
    Geslacht:
    Man
    Lengte:
    1m83
    Massa:
    87kg
    Vetpercentage:
    14%
    Denk dat je nu zeker ri. de 13-15% bent gegaan. Trek je je huid naar beneden op de laatste foto? Dan zie je meer abs dan normaal, kan vertekening geven.

Deel Deze Pagina