XXL Nutrition

Schatting vp (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

CDA

Novice
Lid geworden
24 jan 2015
Berichten
12
Waardering
0
Lengte
1m70
Hoi!


Ben van ongeveer 22 vp% naar dit - zie foto's - gegaan. Een mooie start voor een bulk en nu op naar meer massa lijkt mij. Ben alleen nog benieuwd op hoeveel % vp ik nu zit. Ik hoop dat jullie mij daar mee kunnen helpen. De foto's zijn direct na het opstaan gemaakt.

10omg3p.jpg

15acud.jpg

eb56c2.jpg



Groetjes Cornelis
 
denk rond de 17
 
Denk wel iets lager, zonder massa valt lager vp lang niet zo veel op
 
Dat is nog behoorlijk wat % vet. Vooral omdat mijn armen niet echt dik zijn. Ik groei sowieso moeilijk. (ecto), maar wel met een mini laagje vet rond de buikstreek zoals jullie kunnen zien.
 
Net een gezicht die me aankijkt :D

Denk ook rond de 16-17%
 
Meten is weten, wat heb je eigenlijk aan dat cijfertje als je toch al besloten hebt om te gaan bouwen? Persoonlijk zou ik nog even doorcutten.
 
Schat tussen de 15 en 17%
 
Wat ik tegenwoordig veel te snel zie is dat mensen te snel gaan cutten.
Waarom zou je al zo snel gaan cutten? Eerst flinke massa bouwen man.
 
Als ik nu door cut, blijft er toch niks over....?
 
Precies, gewoon gaan bulken man massa bouwen!
 
idd

maar we starten niet allemaal als arnold he

Daarom ben ik ook eerst gaan cutten. Had fors meer vet bij mijn buik. Armen zijn hetzelfde gebleven maar bijv borst krijgt al beginvorm. Daarom wordt het volgens mij wel tijd voor massa... Ben 62 kilo
 
Ik zou gwn lekker massa op gaan bouwen nu (wel clean).
Ook omdat je een beginner bent, als je t goed doet kan je spier aankomen en nog een beetje vet afvallen
 
Met 62 kg zou ik mij niet te druk maken over je vet percentage, gewoon bouwen.
 
Wat ik tegenwoordig veel te snel zie is dat mensen te snel gaan cutten. Waarom zou je al zo snel gaan cutten? Eerst flinke massa bouwen man.
Wat ik tegenwoordig vaak zie (veel te snel zie??) is dat mensen te snel gaan bouwen. Er word vaak alleen maar gekeken naar de hoeveelheid spiermassa en te weinig naar het vetpercentage. Los van gezondheidskwesties is bouwen op een hoger vetpercentage niet ideaal, je zult relatief meer vet aanzetten en minder spiermassa als op een lager vetpercentage. Dat zou kunnen betekenen dat je al snel een stuk dikker bent en alsnog (lang) kunt gaan cutten. Natuurlijk geven wij de voorkeur aan massa, maar een bouwer bouwt niet eerst een huis en legt vervolgens de fundering.. ---------- Toegevoegd om 16:38 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:36 ----------
Als ik nu door cut, blijft er toch niks over....?
Als je het goed doet lever je geen spiermassa in, alleen overtollig vet.. Dus dan blijft er evenveel over als dat je nu hebt aan VVM.. mooi toch?
idd maar we starten niet allemaal als arnold he
Dat bedoel ik:)
 
Ik blijf gewoon in herhaling vallen maar wat maakt het in hemelsnaam uit wat wij je VP inschatten?

Denk je dat je resultaat magisch verander als hier gemiddeld 7% vet gezegd wordt ipv 17%. Nee toch?

VP is alleen handig als maatstaf voor je vooruitgang en gemeten met een tangetje.
Dat cijfer dient alleen maar dan om je vooruitgang in je cut/bulk te meten, that's it.
Stop nu toch eens met dat geschat van VP.
 
Hard to say, dat VP.
Zeker boven de 15-16 %.

Verdere pics? Benen?
 
Back
Naar boven