AndroidHealthClinic

scheenrollen leg extension

Bezoekers in dit topic

skinnie

Huge Freak
15 jaar lid
Lid geworden
21 dec 2005
Berichten
8.861
Waardering
1.239
Lengte
1m88
Massa
154kg
Vetpercentage
18%
Misschien dat jullie het weten, ik heb een leg extension met best wel dunne scheenrollen en met flink wat gewicht erop is dat best pijnlijk.
Mijn oude sportschool had van die lekkere dikke rollen en ik had nergens last van.
Iemand hier een oplossing voor? ik heb al scheenbeschermers geprobeerd maar werkt ook niet 100%,
Of iemand die weet waar ik ze kan laten maken/kopen?
 

Bijlagen

  • leg dikke rol.jpg
    leg dikke rol.jpg
    24,9 KB · Weergaven: 57
  • leg dunne rol.jpg
    leg dunne rol.jpg
    101,4 KB · Weergaven: 46
Heb je hem niet gewoon ingesteld voor te korte benen? Als die rol lager zit zou het minder vervelend moeten zijn?
 
het zijn echt van die kleine keiharde rollen en zitten precies in die hoek van scheen en voet
 
Handdoek eromheen wikkelen? Lange broek aan?
 
Misschien dat jullie het weten, ik heb een leg extension met best wel dunne scheenrollen en met flink wat gewicht erop is dat best pijnlijk.
Mijn oude sportschool had van die lekkere dikke rollen en ik had nergens last van.
Iemand hier een oplossing voor? ik heb al scheenbeschermers geprobeerd maar werkt ook niet 100%,
Of iemand die weet waar ik ze kan laten maken/kopen?
Lokale meubelmaker /stofeerder
 
het zijn echt van die kleine keiharde rollen en zitten precies in die hoek van scheen en voet
Ik denk dat ik je niet goed begrijp. Maar het lijkt mij stug dat het apparaat zo is ontworpen dat een ander hetzelfde probleem zou hebben
 
Bij FS kan je losse beenrollen kopen.
 
Ik denk dat ik je niet goed begrijp. Maar het lijkt mij stug dat het apparaat zo is ontworpen dat een ander hetzelfde probleem zou hebben
is maar goedkoop apparaat, hadden net zo goed geen rollen op kunnen zitten, krijg aardig druk op die plek met 50 kg ofzo
 
Back
Naar boven