MuscleMeat

Scheer Ontstekingen (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Ryu

MMA Fighter
Elite Member
Foto Contest
20 jaar lid
Lid geworden
6 apr 2003
Berichten
13.575
Waardering
103
Lengte
1m77
Massa
82kg
Vetpercentage
7%
Heyz,

Voor degene die hier nog lichaamshaar verwijderen voor hygiene en definitie van de spieren een vraagje. Ik heb bij het benen scheren vaak last van die klote ingegroeide haren. Verdoet het wel een beetje :D

Iemand nog tips om die shit dingen tegen te gaan'?
 
Originally posted by Ryu
Heyz,

Voor degene die hier nog lichaamshaar verwijderen voor hygiene en definitie van de spieren een vraagje. Ik heb bij het benen scheren vaak last van die klote ingegroeide haren. Verdoet het wel een beetje :D

Iemand nog tips om die shit dingen tegen te gaan'?

met de haartjes mee scheren en na het scheren met zo een "schuurding" over je been gaan.

met schuurding bedoel ik zo'n soort washandje met een zachte en een schuurkant.

:rolleyes:

zal eens kijken of ik een afbeelding kan vinden...
 
Ok een scrubhandschoen dus

:D
 
haha cool thanks!
 
wat ook helpen wil is regelmatig insmeren met vit e creme blijft je huid wat zachter van waardoor de haartjes niet kunne blijven hangen helpt ook bij je oksels!
 
BE A MAN!

Je gaat je benen toch niet scheren?? Of zie ik dat verkeerd ???

:D
 
Oh ja durf je dat ook tegen Ronny enzo te zeggen :P heheh :D Nou ik doe het wel gewoon voor zoals ik al zeg Hygiene en spier definitie
 
Originally posted by Ryu
Oh ja durf je dat ook tegen Ronny enzo te zeggen :P heheh :D Nou ik doe het wel gewoon voor zoals ik al zeg Hygiene en spier definitie

idd vanaf het moment dat ik wat meer massa aan m'n benen heb zitten moet dat haar er ook af.

:D
 
benzoyl peroxide gaat die ontstekingen tegen.
 
wow thanks Axestream. Maarre waar kan ik dat halen?
 
En morgen in de flair "hoe breng ik make-up" :D
 
Originally posted by Ryu
wow thanks Axestream. Maarre waar kan ik dat halen?

Zit meestal in een zalfje of lotion verwerkt. Gewoon even bij een goeie drogisterij vragen wat je kan gebruiken om ontstoken haarzakjes, die ontstaan zijn door het scheren, tegen te gaan. Dan kijk je of er benzoyl peroxide in zit, want ik neem aan dat ze een hoop middeltjes hebben in verschillende prijsklassen.
 
Originally posted by Ryu
wow thanks Axestream. Maarre waar kan ik dat halen?

Bij de apotheek, zonder recept in 5% en 10% zalfjes, grote en kleine tubes. Helaas droogt dat spul de huid enorm uit (zo erg zelfs dat je het meestal niet meer dan 2 weken achter elkaar kunt gebruiken)
 
Originally posted by Shadum


Bij de apotheek, zonder recept in 5% en 10% zalfjes, grote en kleine tubes. Helaas droogt dat spul de huid enorm uit (zo erg zelfs dat je het meestal niet meer dan 2 weken achter elkaar kunt gebruiken)
idd, het wordt ook tegen puistjes gebruikt. omdat het best aggresief is, kan je beter 5% nemen als je dit spul neemt...

wanneer ik het punt bereik dat het haar weg moet ga ik liever harsen of epileren met zo'n vrouwenapperaatje :rolleyes:
 
Naar mijn ervaring ios de beste manier om ingegroeide haren te voorkomen dagelijks scheren. Dit geeft een soort 'peeling' waarbij de boovenste huidlaag (die het probleem veroorzaakt) verwijderd wordt.

de 2e oplossing is harsen ; dit voorkomt het iongroeien niet maar dunt het haar uit .... na een paar keer komen de dikke haren (die vaak het probleem zijn) al niet meer terug.


Hoe dan ook .... ik ken er geen goede oplossingen voor.
 
Nou harsen heb ik gedaan. en me hele been zat toen onder met die pukkels . Dus doe ik ook niet meer voor zoveel pijn :P
 
He he .... hars mijn rug en billen wel eens (voor het strand, en ik vind het geen porum ... haar op je rug en je billen) .... de eerste keer leek het wel of ik aambeien had ..... maar sinds dien zijn er flink wat van de ongewenste haren afgestorven ...
 
Originally posted by axestream
benzoyl peroxide gaat die ontstekingen tegen.

En het maakt enorme bleek plekken in je kleding die je er niet meer uitkrijgt
 
Originally posted by Juriaan


En het maakt enorme bleek plekken in je kleding die je er niet meer uitkrijgt

Werkt ook goed om je (been) haren te blonderen !
 
Back
Naar boven