Fitness Seller

Scheinheilige Arnold (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Levrone@

Competitive Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
16 mrt 2003
Berichten
1.639
Waardering
0
Hey bro's ik heb een nieuwe boek aangeschaft van arnold. genaamd

The New Encyclopedia of modern Bodybuilding

Een echt prachtboek staat van alles in, foto's van arnold in ze begintijd, verhalen van arnold van hoe die trainde (die gast was echt gestoord,ik dacht dat ik ziek was) Hij trainde heel erg hard op z'n zachts uitgedrukt, hij beschrijft ook watvoor gewichten die gebruikte, verder staan alle oefeningen erin met foto's van pro's die ze op een duidelijke manier uitvoeren.ER staan veel leuke verhalen ,trainingsmethoden ,traininsschema;s en dietten in, kortom een echt encyclopedie dus.

Het grappige is dat er in de hele boek(780 blz) maar 2 bladzijdes zijn gewijd aan doping, en onze grote arnold zegt daar dat anabooltjes fout voor je zijn, en slecht voor je gezondheid en zelfs dodelijk voor je kunnen zijn bla bla bla.


Wel erg scheinheilig voor de bekendste anabolengebruiker ter wereld???:D :D :thumbd:
 
Originally posted by Levrone@



Wel erg scheinheilig voor de bekendste anabolengebruiker ter wereld???:D :D :thumbd:

ik denk niet dat good old Arnie de enigste schijnheilige is die er, wat anabolen betreft, nu rondloopt..
 
idd, en ik denk niet dat hem hem in dank zou worden afgenomen als hij as de hemel in zou prijzen, en iedereen die een beetje verstand heeft weet toch wel hoe het zit, dus prikt er zo doorheen..
 
daarbij raadde hij t iedereen af zodat niemand ervan zou gaan snoepen en hij dus alleen groter en groter zou worden:D

dont try this at home kids.
 
Je moet trouwens het gehele boek met een korreltje (zeg maar korrel) zout nemen.

Veelal achterhaalde info, en als het over Herrrrrr Zwanzeneger zelf gaat lijkt het meer een hagiografie.
 
Uiteraard kan en mag hij dit niet toegeven. ;)
 
Hij wou toch gouverneur worden?! Dan staat drugsgebruik wel héél slecht...
Hij vervolgt trouwens furieus iedereen die beweert dat hij ook maar iets met AS te maken heeft en heeft zelfs een heel legertje advokaten met alleen als doel elke insinuatie aan te klagen. Stond er niet ergens dat hij onlangs een duitse dokter een flinke schadevergoeding had laten betalen omdat die zonder Arnie onderzocht te hebben beweerd had dat zijn hartproblemen aan AS lagen?!

Als BB mag hij groot geweest zijn, maar las mens is ie helemaal niet zo sympathiek - geef mij dan maar Sly...
 
ja heb ook wel zulke dingen gehoord...

dat ie een hartaanval in ze tuinstoel had gehad ofzo,en het afdeed als een aangeboren aanwijking , terwijl veel dokters het tegendeel konden bewijzne ofzo..
 
Het grappige is dat er in de hele boek(780 blz) maar 2 bladzijdes zijn gewijd aan doping, en onze grote arnold zegt daar dat anabooltjes fout voor je zijn, en slecht voor je gezondheid en zelfs dodelijk voor je kunnen zijn bla bla bla.

Maar zegt hij ook dat je ze niet moet gebruiken? Hij zegt alleen dat het slecht is enzo, maar niet dat je het niet moet nemen?

Iedereen weet dat het slecht is voor je..
 
Hij raad het sterk af,,,,,,,Hij beweert dat je hetzelfde kan bereiken met optimale slimme training , en voldoende rust en voeding,,,,
 
Originally posted by Geoffke
Uiteraard kan en mag hij dit niet toegeven. ;)



Inderdaad, maar dan moet hij ook geen boek schrijven over zichzelf...
 
Dat is toch met iedere topsporter,ze zeggen altijd dat ze niets gebruiken.
 
Originally posted by Olimantado




Inderdaad, maar dan moet hij ook geen boek schrijven over zichzelf...

Je moet je eens in zijn plaats stellen...
Zou je het openlijk toegeven als je zo een belangrijk figuur bent?
Denk het nie, daar krijg je alleen maar narigheid mee.

En hij is wel iemand die een boek over zichzelf mag schrijven,
hij is een voorbeeld voor alle bodybuilders.
 
Originally posted by Big Byron
Hij wou toch gouverneur worden?! Dan staat drugsgebruik wel héél slecht...
Hij vervolgt trouwens furieus iedereen die beweert dat hij ook maar iets met AS te maken heeft en heeft zelfs een heel legertje advokaten met alleen als doel elke insinuatie aan te klagen. Stond er niet ergens dat hij onlangs een duitse dokter een flinke schadevergoeding had laten betalen omdat die zonder Arnie onderzocht te hebben beweerd had dat zijn hartproblemen aan AS lagen?!

Als BB mag hij groot geweest zijn, maar las mens is ie helemaal niet zo sympathiek - geef mij dan maar Sly...

Hij nam geen drugs, maar doping.
Is wel een GROOT verschil, 'k ben het verder volledig met je eens.
Dat hij iedereen aanklaagt , da's wel hypocriet.
 
Originally posted by Geoffke


Hij nam geen drugs, maar doping.
Is wel een GROOT verschil, 'k ben het verder volledig met je eens.
Dat hij iedereen aanklaagt , da's wel hypocriet.

geoffke ik moet je iets toegeven !

Je bent een stuk wijzer geworden wat betreft bbing

gezien de posts die je de laatste tijd maakt...

respect

Nils
 
Ok, my bad, AS is niet hetzelfde als drugs maareuh in Amerika maakt dit geen zak uit hoor - ze vallen beide onder de narcotics act en zijn even illegaal.
 
Originally posted by Big Byron
Ok, my bad, AS is niet hetzelfde als drugs maareuh in Amerika maakt dit geen zak uit hoor - ze vallen beide onder de narcotics act en zijn even illegaal.

hmm as schijnt er in ieder geval dik veel gebruikt te worden..

vooral bij footballspelers enz..

Daar is het zo dat je als tiener zijnde echt in een hokje word gestopt..

of de populaire sporter die alle meisjes krijgt

of je bent een nerdje..

Nou dan is voor veel tieners de keuze gemaakt en zetten ze maar een spuitje om beter te worden he :)
 
Originally posted by Geoffke

Je moet je eens in zijn plaats stellen...
Zou je het openlijk toegeven als je zo een belangrijk figuur bent?



Eigenlijk wel.... Je moet er toch achterstaan achter hetgene waar je mee bezig bent, toch?? Wat voor nepleven heb je anders?
 
Originally posted by nilsjei1234


geoffke ik moet je iets toegeven !

Je bent een stuk wijzer geworden wat betreft bbing

gezien de posts die je de laatste tijd maakt...

respect

Nils

Ik heb tegen mezelf gezegd: grow up en neem je sport serieus op zodat je wat ****ing groter wordt.

Thanks nilsjei en excuses voor iedereen waar ik onzin tegen uitgekraamd heb.
 
Overigens zou hij het echt zelf geschreven hebben ?
of gewoon zijn naam verbonden hebben en verhalen verteld hebben ?
 
Back
Naar boven