Fitness Seller

Scheinheilige Arnold

Bezoekers in dit topic

Originally posted by Olimantado




Eigenlijk wel.... Je moet er toch achterstaan achter hetgene waar je mee bezig bent, toch?? Wat voor nepleven heb je anders?
Idd wat een nepleven he als je niet eens je eigen foto durft posten...
 
Wat voor onzin is het eigenlijk om Arnold hierover aan te vallen? Je denkt toch niet dat er 1 pro rondloopt die niet gebruikt? Je denkt toch niet dat iemand zijn cariere op het spel zet om ''ff eerlijk toe te geven dat hij gebruikt"" in een boek?

Gebruik je verstand, elke BB weet dat hij gebruikt heeft, en het publiek met een beetje verstand weett dat ook wel.
 
Originally posted by StillStrong

Idd wat een nepleven he als je niet eens je eigen foto durft posten...

touché :D
 
Kijk zelf in die tijd was er volgens mij mening lang niet zo veel info als nu over wat hij dan ook slikte. ( d-bol meende ik? :S ) En als die hartproblemen wel door dat spul zijn gekomen kan ik best inzien dat hij zulke verhalen er over in ze boek zet. Kijk elk jochie van 14 ziet hem op de buis en denkt zo wil ik ook worden. Kijk die kinderen vinden op internet wat hij gebruikt heeft en bestellen het. Ik zelf denk dat arnold dat neer heeft gezet om te voorkomen dat iedereen zo aan de stuff is. Waar ik normaal niks op tegen heb , maar dan gaat het meestal wel in de verkeerde doseringen. En de schijnheilige heeft het natuurlijk ook gedaan om ze verleden beetje weg te werken denk ik met anabolen :P Maar das mij mening :D
 
Originally posted by Ryu
Kijk zelf in die tijd was er volgens mij mening lang niet zo veel info als nu over wat hij dan ook slikte. ( d-bol meende ik? :S ) En als die hartproblemen wel door dat spul zijn gekomen kan ik best inzien dat hij zulke verhalen er over in ze boek zet. Kijk elk jochie van 14 ziet hem op de buis en denkt zo wil ik ook worden. Kijk die kinderen vinden op internet wat hij gebruikt heeft en bestellen het. Ik zelf denk dat arnold dat neer heeft gezet om te voorkomen dat iedereen zo aan de stuff is. Waar ik normaal niks op tegen heb , maar dan gaat het meestal wel in de verkeerde doseringen. En de schijnheilige heeft het natuurlijk ook gedaan om ze verleden beetje weg te werken denk ik met anabolen :P Maar das mij mening :D

Arnold en zijn trainingspartners gebruikten primo in combi met dianabol, in die tijd was het ook spotgoedkoop en gemakkelijk te krijgen,,,
 
Back
Naar boven