Fitness Seller

Schema 1,88 70,3kg

Bezoekers in dit topic

Nick94

Cool Novice
Lid geworden
20 nov 2012
Berichten
92
Waardering
7
Lengte
1m85
Massa
73kg
8:00 40g Whey delicious
100g Oats
1 Banaan
20g Walnoten
= 701kcal, 49eiwit, 85koolh, 19vet

10:00 3eieren
70g brood
=492kcal, 27eiwit, 29koolh, 28vet

12:00 100g Kipfilet
80g Rijst
150g Broccoli
=421kcal, 35g eiwit, 75koolh, 9g vet

15:00 1Boterham met pindakaas
2Boterhammen met kipfilet
=424kcal, 23g eiwit, 46koolh, 19g vet

18:00 150g Biefstuk
250g Zoete aardappels
200g Spinazie
548kcal, 42eiwit, 59koolh, 15vet

Post-workout - Mega Grow & Whey delicious en ananas
=307kcal, 37eiwit, 34koolh, 2vet

22:00 Kwark met amandelen of Night Protein met walnoten
=369kcal, 53eiwit, 17koolh, 11eiwit


-Totaal-
3288 kcal
265g eiwit
344g koolhydraten
96g vetten
 
Laatst bewerkt:
Ik neem aan dat je doel bulken is?

Totaal aantal ziet er goed uit. Kom je niet aan dan moet je meer eten.
Hoeveel van wat eet je nu? Kloppen ook alle berekeningen?
 
Ja mijn doel is bulken inderdaad. En jazeker de berekeningen kloppen. zal het bericht even aanpassen en de aantallen erbij zetten
 
Zijn wel erg veel eiwitten. Kan wel maar je kan misschien wat eiwitten inruilen voor koolhydraten.
Ook wat meer vetten kan best.

Maak je shakes met melk. Scheelt ook al aardig wat aan kcal.
 
Ziet er goed uit! aantal cal is denk ik wel goed. Ik zou persoonlijk lager gaan in eiwitten en hoger in vetten. Eiwit onder de 200gr is genoeg en dan vetten hierop aanpassen.
 
Zijn wel erg veel eiwitten. Kan wel maar je kan misschien wat eiwitten inruilen voor koolhydraten.
Ook wat meer vetten kan best.

Maak je shakes met melk. Scheelt ook al aardig wat aan kcal.
Dat deed ik al, ben ik vergeten erbij te zetten. Ik doe het nu met halfvolle is dat prima? Of juist volle of magere?
 
Ziet er goed uit! aantal cal is denk ik wel goed. Ik zou persoonlijk lager gaan in eiwitten en hoger in vetten. Eiwit onder de 200gr is genoeg en dan vetten hierop aanpassen.
Dus shakes met volle melk dan komen er vetten bij en wat extra noten bijvoorbeeld?
 
Dus shakes met volle melk dan komen er vetten bij en wat extra noten bijvoorbeeld?
Je kan je shakes ook met water maken (wat ik zelf doe) en dan gewoon je vetten omhoog door bijv. Veel pindakaas, noten en vooral olijfolie te gebruiken. Kan je overal doorheen gooien en dan gaat het best snel;)
 
Het is ook net wat je voorkeur heeft.
Vind je shakes met melk lekkerder dan kan je dat gewoon blijven doen. Je kan volle melk nemen. Je kan er ook een scheutje olie of een lepel pindakaas doorheen doen.
Vooral drinken zijn makkelijkere kcal als je niet aankomt.

Je kan ook bijvoorbeeld satehsaus bij het avondeten nemen. Of een keer vette vis. Ook lekker bij een rijstmaaltijd is wat nootjes/pijnboompitten/zonnebloempitten oid erdoorheen.

Als je lastig aankomt kan een keer een saus bij het eten ook geen kwaad. Zoete aardappel combineert zalig met een kerriesausje van creme fraiche / kerriepoeder/ komijnpoeder / kaneelpoeder en een beetje peterselie.
 
Perfect, zou het gram eiwit en alles eigenlijk lekker zo laten als je dit lekker vind. Vergeet niet dat je eiwit kunt baseren op je doelgewicht, laten we zeggen 90+ en dat keer 3 is prima vanwege mogelijke voordelen voor je lean gains tijdens bulken en behoud tijdens cutten. Zit je voor altijd goed.

Afwisselen met behoud van die kcal en proteine kan natuurlijk altijd, maar dit zijn allemaal echt hele goede voedingbronnen, voorbeeldschema.
 
Perfect, zou het gram eiwit en alles eigenlijk lekker zo laten als je dit lekker vind. Vergeet niet dat je eiwit kunt baseren op je doelgewicht, laten we zeggen 90+ en dat keer 3 is prima vanwege mogelijke voordelen voor je lean gains tijdens bulken en behoud tijdens cutten. Zit je voor altijd goed.

Afwisselen met behoud van die kcal en proteine kan natuurlijk altijd, maar dit zijn allemaal echt hele goede voedingbronnen, voorbeeldschema.
Bedankt voor je reactie! Ik laat het denk ik ook zo nu. Rest me nog een vraag, wat bedoel je met die voordelen voor m'n lean gains? Weet niet wat lean gains zijn sorry. En cutten zou ik denk ik pas mee moeten beginnen als ik op m'n doelgewicht ben of niet?
 
Bedankt voor je reactie! Ik laat het denk ik ook zo nu. Rest me nog een vraag, wat bedoel je met die voordelen voor m'n lean gains? Weet niet wat lean gains zijn sorry. En cutten zou ik denk ik pas mee moeten beginnen als ik op m'n doelgewicht ben of niet?
Hehe met lean gains wordt winst in spiermassa terwijl je relatief weinig vet aankomt bedoeld. Minder proteine (2gr per kg doel lichaamsgewicht) is waarschijnlijk genoeg om nu vooruit te komen, maar meer (3-4gr per kg doel lichaamsgewicht) zou die verdeling van spier tegenover vet die je aankomt kunnen verbeteren en kan helpen voorkomen dat je vastloopt in spierwinst, herstel, etc. Ja cutten komt dan wel, voorlopig kun je met zo'n schema denk ik heel goed vooruit!
 
Bedankt voor de uitleg. Hoelang kan ik dit schema blijven volgen? Zo met deze voedingswaardes? De gerechten kan ik wel verwisselen bijvoorbeeld rijst door pasta vervangen.
 
Zo lang je wilt? Kcal verhogen als je niet meer aankomt. En zorgen dat je vooruitgang maakt met je training.
 
Back
Naar boven