AndroidHealthClinic

Schema 15 jarige (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Lid geworden
9 aug 2011
Berichten
18
Waardering
0
Lengte
1m67
Massa
59kg
Hallo,
Ik ben jonas en ben 15 jaar, ik weeg 51 kg en ben een meter 65(ja ik ben klein :d).Nu doe ik elke dag s'avonds voor ik ga gaan slapen situps, push ups, curls tot ik niet meer kan. Is dat een goeie training of niet? Mijn doel is eigenlijk om zo rap mogelijk gewoon meer toonbare spieren te krijgen ;d. Alle tips zijn welkom, eventueel ook voeding suggesties.
 
deze vraag is hier al zo vaak verschenen, gebruik de zoekoptie
 
Nee. Zoek.
 
Al veel gevonden. Ben wel nog niet zeker of 1 keer voor het bed gaan genoeg is.
 
Ga naar de sportschool, lees je in en begin met een Rippetoeschema of whatever the ****.
 
Elke avond opdrukken will do the trick..........
 
Al veel gevonden. Ben wel nog niet zeker of 1 keer voor het bed gaan genoeg is.

Nee is ook niet genoeg. Je moet 3 keer per dag al je spiergroepen trainen. Geef je ze te veel rust dan groeien ze niet!! Veel cola drinken en van die eiwitkoeken eten, hoe heten zo ook alweer, boterkoek volgens mij. Succes ermee!
 
Na hoeveel maanden zou ik al verschil zien?
 
als je het goed doet na 3 weken al, zie je dan nog niets dan moet je een ander merk cola proberen
 
Graag gedaan, succes ermee! hou ons op de hoogte van je progressie!!
 
Nog een vraagje: ik ben ongeveer maar 10 minuten bezig is dat genoeg?
 
Ja is genoeg.
 
Nee is ook niet genoeg. Je moet 3 keer per dag al je spiergroepen trainen. Geef je ze te veel rust dan groeien ze niet!! Veel cola drinken en van die eiwitkoeken eten, hoe heten zo ook alweer, boterkoek volgens mij. Succes ermee!
hehehe
 
en begin je al wat te zien?
 
Hallo,
Ik ben jonas en ben 15 jaar, ik weeg 51 kg en ben een meter 65(ja ik ben klein :d).Nu doe ik elke dag s'avonds voor ik ga gaan slapen situps, push ups, curls tot ik niet meer kan. Is dat een goeie training of niet? Mijn doel is eigenlijk om zo rap mogelijk gewoon meer toonbare spieren te krijgen ;d. Alle tips zijn welkom, eventueel ook voeding suggesties.

Zie spieren kweken(Bodybuilding) als een marathon, niet als een sprint.

En nee, met situps/push ups/curls zal je niet ver komen.

Go to the Gym!
 
Back
Naar boven